مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد؛


مکارم: مجمع نمایندگان استان در معرفی مدیر به وزارتخانه‌ها کوتاهی کرده‌اند

مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با حضور مدیر کل بازرسی وزارت بهداشت، نمایندگان مردم جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی، اعضا هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و مسوولان ستادی و اداری این دانشگاه برگزار شد.

رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی جنوب کرمان در این مراسم از همراهی مردم جنوب کرمان در دوران مسوولیت خود قدردانی کرد و گفت: تیم همراه من با یک مرام نامه مشترک کار را شروع کردیم و به لطف خدا تمامی همراهان با جان و دل پای کار ایستادند و اگر کاری صورت گرفته من مدیریت کننده بودم و کار اصلی به دست زیر مجموعه دانشگاه از بهورز تا مدیران ستادی انجام گرفته است.

اصغر مکارم اظهار داشت: همدلی در جنوب کرمان مثال زدنی و ماندگار است و همین باعث شد که بتوانیم جلوی پیشرفت بیماری کرونا را بگیریم.

مکارم با اشاره به اینکه بزرگترین نعمت برای مردم حفظ سلامتی هست و سیاست در حوزه سلامت اگر زیاد ورود کند مردم ضرر می‌کنند افزود : به نظر می رسد مجمع نمایندگان استان در مدیر پروری و معرفی مدیر به حوزه های مختلف وزارتخانه و پست‌های کشوری کوتاهی کرده‌اند. اگر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به فکر رشد منطقه هستند باید کارهای بزرگی کنند.

نماینده پنج‌گنج: دکتر خیرخواه متعلق به جنوب کرمان است

نماینده مردم پنج شهر جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: دکتر خیرخواه فقط متعلق به پنج شهر جنوبی یا منطقه خاص نیست و متعلق به تمام جنوب کرمان است و اگر ما در جنوب کرمان با هم نباشیم کارهای بزرگ و اساسی انجام نمی‌شود.

شکرالهی افزود: دکتر مکارم کارهای بسیار بزرگی انجام دادند و یکی از ظرفیت‌های ارزشمند استان هستند و باید از ظرفیت او در وزارت خانه استفاده شود و برای محقق شدن این مورد قطعا حمایت و پیگیری می‌کنیم.

او با تاکید بر رعایت عدالت اجتماعی در مجموعه درمان و بهداشت گفت: دکتر خیرخواه متعلق به جنوب کرمان است و نباید جوسازی کرد که او از کهنوج آمده است.

در عزل و نصب مدیران دخالت نکرده و فقط پیشنهاد می‌دهیم

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: دکتر مکارم یکی از مدیران موفق حوزه پزشکی است و در خصوص احداث و تجهیز بیمارستان ها تلاش های قابل تقدیر انجام دادند.

ذبیح‌الله اعظمی افزود: ما در عزل و نصب مدیران دخالت نکرده و فقط پیشنهاد و نظر می‌دهیم.

خیرخواه: قول می‌دهم همه را با دید یکسان ببینیم

رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در سخنرانی مراسم معارفه خود دانشگاه جیرفت را یکی از کم برخوردارترین دانشگاه های کشور دانست و گفت: در جهت ارتقا جایگاه دانشگاه جیرفت ضروری است با نگاه به همه هفت شهرستان جنوب کرمان و با استفاده از ظرفیت‌های لازم در این زمینه در جهت افزایش سطح خدمات در کلیه بخش‌های بهداشت و درمان تلاش کنیم.

علی اصغر خیرخواه اضافه کرد: از وظایف خودمان می‌دانیم که در جهت ساخت دانشگاهی در خور شان مردم هفت شهرستان جنوبی استان تمام تلاش خود را به کار ببریم و دست یاری ما به سمت همه دوستان و همکاران از بهورزان تا پزشکان خانه‌های بهداشت تا سطح مدیران ستادها برای طلب یاری دراز است.

خیرخواه افزود: من به عنوان فرزند جنوب استان یکی از وظایف ذاتی خود می دانم که با همراهی همکاران و بزرگواران عزیزم این امر محقق شود.

او ادامه داد: امروز به عنوان کوچکترین عضو این مجموعه، همراه با دیگر همکارانم به همه قول می‌دهیم که همه را با دید یکسان و عدالتی که مدنظر دولت مردمی هست ببینیم و این را پیش روی خود قرار بدیم و اهداف نظام جمهوری اسلامی و مجموعه علوم پزشکی را با همین روش دنبال کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82000
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.