کروناویروس| رییس علوم پزشکی جیرفت: کمیته مقابله با کرونا را تشکیل دادیم

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از آمادگی این شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا و اختصاص بخشی از بیمارستان امام برای بیماران احتمالی خبر داد.

در ادامه پیگیری‌های «کرمان نو» در مورد وضعیت آمادگی استان کرمان در برابر ویروس کرونا به بررسی شهرستان جیرفت در گفت‌وگو با رییس علوم پزشکی جیرفت پرداختیم.

مکارم رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در مورد وضعیت شهرستان جیرفت گفت: خیلی وقت است که ما کمیته مبارزه با این بیماری را با حضور شورای سلامت شهر تشکیل دادیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت عنوان کرد: بعضی از بخش‌ها را آماده کردیم که اگر اتفاقی بیافتد امکانات داشته باشیم ولی خب خداراشکر تا الان موردی مشاهده نشده.

مکارم ادامه داد: ما یک بخش از منوجان به سمت بندر عباس که ارتباط بیشتری با کارکنان عسلویه که چینی هستند، دارند و در مسیر بم که خودرو سازی بم وجود دارد یا حتی مسیر رودبار، این مسیرها را تحت کنترل داریم و به مراکز بهداشتی آموزش دادیم که اگر اتفاقی بیافتد آماده باشیم.

وی همچنین در مورد اقدامات پیشگیرانه برای این ویروس اظهار کرد: ماسک بین مردم پخش کرده‌ایم و همچنین اطلاع رسانی ها به مردم صورت گرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اضافه کرد: به تمام بیمارستان ها گفته‌ایم که آمادگی داشته باشند، اما ما در شهرستان جیرفت بخشی از بیمارستان امام که هم بخش ICU و هم بخش بیماران عفونی دارد را در نظر گرفتیم که اگر با بیماران احتمالی مواجه شدیم به مشکل برخورد نکنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=42894
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.