کیک‌های قرص‌دار این‌بار در نرماشیر

مدیر آموزش و پرورش نرماشیر با تایید خبر کشف قرص در داخل کیک یک دانش آموز در این شهرستان افزود: متاسفانه وجود قرص در داخل کیک یک دانش آموز در مدرسه ابوذر مرادآباد نرماشیر مشاهده شد.

خسرو شاهی با بیان اینکه این دانش آموز کیک را از خارج مدرسه تهیه کرده بود افزود: خوشبختانه دانش آموزان پس از مشاهده این کیک آلوده، آن را به مدرسه تحویل دادن تا برای آزمایش های لازم به مرکز بهداشت شهرستان نرماشیر منتقل شود.

مدیر آموزش و پرورش نرماشیر خاطر نشان کرد: هفته گذشته هم سه قرص در داخل کیک دانش آموزان نرماشیر مشاهده شد.

پیش از این، در شهر کرمان چهار نفر و در شهر بافت سه نفر به دلیل مصرف این کیک‌ها به بیمارستان مراجعه کردند.

جنجال کیک‌های حاوی قرص؛ مسمومیت خفیف هفت نفر در کرمان| علوم پزشکی: قبل از مصرف، محصول را چک کنید

معاون وزیر بهداشت در آذر ماه گفته بود: منشا کیک‌های حاوی قرص تا حدی مشخص شده و پیگیری‌ها ادامه دارد.

سخنگوی قوه قضاییه نیز درباره موضوع کیک‌های قرص‌دار گفته بود: «مجموعه قوه قضاییه با سایر دستگاه‌های متولی در دولت بررسی دقیقی انجام دادند. ما  نسبت به امنیت شهروندان حساسیم و نباید  دغدغه‌ای  در این خصوص مردم داشته باشند. بررسی‌هایمان تا امروز حکایت  خوبی دارد که  اولا قرص‌هایی که پیدا شده فراوانی زیادی ندارد و ثانیا قرص های سمی و آلوده ای نیست، ثالثا این اقدام توسط صنف تهیه کننده کیک و شکلات نبوده است.»

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه در این رابطه کسی دستگیر نشده است ولی قطعا شناسایی می شوند افزود: «این فرآیند بعد از تولید و در مسیر توزیع بازگشایی بسته بندی انجام شده و اغلب قرص و پوکه خالی کپسول در درون محصولات بوده است و  عوامل شناسایی می شود. خوشبختانه جای دغدغه‌ای نیست».

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39090
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.