۳۰ میلیارد ریال به رفع کمبودهای بهداشتی جنوب کرمان اختصاص یافت

نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، منوجان، فاریاب، قلعه‌گنج و رودبار جنوب در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بخش بهداشت و درمان منطقه جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، منصور شکرالهی افزود: اعتبار اختصاص یافته برای جبران کمبودهای بهداشتی و درمانی جنوب کرمان از محل اعتبارات سال گذشته تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: این اعتبار به منظور پیگیری مشکلات طرح های بیمارستان ۱۲ فروردین شهرستان کهنوج و بخش بهداشت و درمان شهرستان فاریاب اختصاص یافت.

نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، منوجان، فاریاب، قلعه‌گنج و رودبار جنوب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تکمیل ساختمان بخش پست پارتوم، بستری زنان و بخش ویژه نگهداری نوزادان بیمارستان ۱۲ فروردین از جمله مشکلات بخش درمان شهرستان کهنوج است که پیگیری ها به منظور رفع این مشکلات ادامه دارد.

وی به مشکلات بخش بهداشت و درمان فاریاب اشاره کرد و گفت: مشکلات ضروری این شهرستان شامل کمبود نیرو، تامین یک دستگاه آمبولانس، تامین یک دستگاه اتوالایزا برای آزمایشگاه مرکزی این شهرستان و تخصیص اعتبار لازم به منظور احداث پنج خانه بهداشت است.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: این میزان اعتبار برای رفع این مشکلات کافی نبوده لذا پیگیر تخصیص اعتبار لازم به منظور رفع کامل این مشکلات هستیم.

وی بیان کرد: منطقه جنوب کرمان به دلیل پراکندگی جمعیت و وسعت زیاد دچار محرومیت های زیرساختی است که پیگیر رفع این مشکلات هستیم.

جنوب کرمان از هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، منوجان، فاریاب، قلعه گنج و رودبار جنوب تشکیل شده و یک سوم پهناورترین استان کشور را با یک میلیون نفر تحت پوشش قرار می دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73135
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.