۴۰۰ میلیارد تومان برای احداث بیمارستان شهید باهنر کرمان هزینه شد

به گزارش تسنیم، حمیدرضا رشیدی‌نژاد ظهر امروز در آئین افتتاح ساختمان جدید مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر کرمان که با حضور نمکی وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فدایی استاندار کرمان، نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و پورابراهیمی و زاهدی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: اولین بیمارستان دولتی کرمان با عنوان بیمارستان مادر با 80 تخت در همین مکان احداث شد.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب با توسعه بیمارستان این مرکز به مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر تغییر مسیر داد گفت: قدمت ساختمان بسیار زیاد است و در سال 88 تصمیم به احداث ساختمان جدید گرفته شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه ساختمان این بیمارستان در مدت بیش از ده ساله ساخته شد عنوان کرد: این بیمارستان با 350 تخت و با اعتبار 400 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

دیگر چه خبر؟

وی با بیان اینکه این مجموعه درمانی در مرکز شهر واقع شده و یکی از دلایل تاخیر در ساخت و ساز این بیمارستان همین موضوع بوده است افزود: بیمارستان مکان مقدسی است و مردم بعد از خدا امیدشان به کادر پزشکی است.

رشیدی‌نژاد با اشاره به اینکه باید حرفه پزشکی را مقدس بدانیم و کرامت بیماران را حفظ کنیم گفت: مدیریت بیمارستان کار بسیار سختی بوده و نیازمند یک تیم خوب و همکاری همه جانبه است.

در این آئین حجت‌الاسلام علی عارفی مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه توجه به بهداشت قبل از درمان رویکرد بسیار خوب وزارت بهداشت است اظهار داشت: این رویکرد از هزینه‌های اضافی بر مردم جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه سرلوحه برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می‌گیریم افزود: مدیریت جهادی برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب ضروری است و در دانشگاه علوم پزشکی کرمان این روحیه جهادی و انقلابی وجود دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29746
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.