رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر کرمان:


در موضوع جاده آرامستان جدید مسئولین استانی از وظایفشان فرار می‌کنند

حسین چناریان گفت:« برخی مسئولین از وظایفشان شانه خالی می‌کنند و موضوع را فقط به گردن شهرداری می‌اندازند در صورتی که احداث آرامستان جدید یک تصمیم عمومی بوده است .»

به گزارش کرمان‌نو در نشست عمومی شورای شهر کرمان که روز دوشنبه ۳ بهمن ماه برگزار شد چناریان رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر کرمان با اشاره به انتقاد رسانه‌ها از وضعیت جاده آرامستان جدید کرمان گفت: « آرامستان جدید کرمان بر اساس نیاز شهر کرمان و با حضور مسئولین استانی افتتاح شده است. من مصاحبه مسئولین استانی را دیدم که می گفتند این جاده مربوط به شهرداری است و وظیفه شهرداری است که به این موضوع رسیدگی کند.»
چناریان افزود:« این یک جاده عمومی برای مردم است و به عهده همه است. مکان‌یابی آرامستان جدید به عهده شهرداری نبوده و تمام مسوولین در آن دخیل بوده‌اند. اگر از مسئولیت خودمان فرار کنیم که نمی‌شود. درست است که مدیریت آرامستان به عهده شهرداری کرمان است، اما بحث راه و زیرساخت‌هاش وظیفه همه مسئولین است. »
این عضو شورای شهر ادامه داد:« تا به حال چند تلفات در این جاده ثبت شده است. اینکه شهرداری یک ارگان پای کاری است دلیل نمی‌شود وظایف را به عهده شهرداری بیندازیم.»
شهردار کرمان نیز در این خصوص گفت: «شهرداری واقعا در موضوع آرامستان تنهاست، ما فقط در دیوار کشی که موضوع امنیتی است ۱۲ میلیارد شهرداری خرج کرده است.»
شعرباف افزود:« جاده دوم به قیمت امروز حدود ۴۰ میلیارد تومان تخمین زده می‌شود. که در عمل می‌دانیم مبلغ بیشتر از این حرف‌هاست. ما واقعا یک مسئله جدی به نام آرامستان داریم که یک عزم استانی می‌خواهد.»
شهردار کرمان در خصوص وضعیت امنیت این جاده گفت:« تا به حال ۵۰۰ میلیون تجهیزات نور از آرامستان دزدیده شده است لذا در بحث امنیت هم نیاز به کمک هست. »
سعید شعرباف در نهایت اضافه کرد:« این بحث‌های رسانه‌ای که اتهام زنی است مشکلی را حل نمی‌کند وگرنه بسیار می‌شود در خصوص آرامستان جدید و سازکار انتخاب مکان و اتفاقات دیگر حرف زد.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100844
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.