تغییر مجدد در ترکیب شورای شهر بافت


یکی از اعضای شورای شهر شهردار شد

پس از حواشی بی‌پایان شورای شهر بافت در تعیین شهردار و لغو عضویت یکی از اعضا و بازگشت او، شورای شهر بافت تصمیم گرفت اسماعیل قاسمی یکی از اعضای شورای شهر را به عنوان شهردار بافت انتخاب کنند.

به گزارش کرمان نو یکی از اعضای این شورا از سوی هیات نظارت پس از رای آوردن لغو عضویت شد و عضو علی‌البدل به جای او به شورا آمد با حضور عضو علی‌البدل که چندین جلسه به طول انجامید شهردار و رئیس شورا انتخاب شد.

سپس عضو لغو عضویت شده با پیگیری شکایت‌اش به شورا برگشت و ۳ نفر از اعضا خواستار انتخابات دوباره برای ریاست شورا و انتخاب شهردار شدند. اما رئیس شورا و عضو دیگر زیر بار انتخابات دوباره نرفتند.

بالاخره با کش وقوس‌های زیاد و نامه‌های پی‌در‌پی استانداری کرمان جلسه اعضای شورای شهر بافت تشکیل شد و ریاست شورا با ادهمی ماند و جواد سالاری هم به عنوان شهردار جدید هم انتخاب شد اما استانداری شرایط شهردار منتخب بافت را مناسب ندانست و شهرداری بافت همچنان با سرپرست اداره می‌شود.

حالا با اینکه چند ماه از شروع سال دوم شوراهای شهر و روستا می‌گذرد، حیدری عضو لغو عضویت شده و بازگشته به شورای شهر بافت دوباره لغو عضویت شد و عضو علی البدل به جای او آمده است و اسماعیل قاسمی یکی دیگر از اعضای شورای شهر به‌عنوان شهردار بافت انتخاب شد.

فرهاد شکوه سلجوقی به کرمان‌نو گفت ممکن است خانم حیدری دوباره به شورا بازگردد و مدارک آقای قاسمی هم برای تایید به استانداری کرمان ارسال شده است.

اسماعیل قاسمی عضو شورای شهر بافت و کارمند شهرداری بافت است. شهرداری بافت بیش از یک سال و نیم است که با سرپرست اداره می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97391
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.