آمادگی جمعیت هلال احمر کرمان در ارائه خدمات به اتباع و مهاجرین خارجی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: آمادگی لازم در ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی، درمانی و معیشتی به اتباع و مهاجرین خارجی داریم.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “رضا فلاح” در بازدید مدیر اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری از بخش های مختلف مرکز جامع بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر کرمان اظهار کرد: آمادگی برگزاری دوره های آموزش همگانی و مخاطرات برای مهاجرین و اتباع افاغنه را داریم.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی آنلاین در فضای مجازی توسط جمعیت هلال احمر استان افزود: گواهینامه های الکترونیکی نیز به صورت آنلاین صدور می شود.

فلاح با اشاره به گسترش و توسعه مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: اتباع خارجه می توانند از ظرفیت درمانگاه ها و مراکز توانبخشی در شهرستان های کرمان، رفسنجان و  بم استفاده کنند.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان با اشاره به راه اندازی و فعالیت خانه های هلال در دورترین نقطه از مرکز استان تصریح کرد: اتباع خارجه به خصوص افاغنه نیازمند و بی بضاعت می توانند از ظرفیت های بهداشتی، درمانی و معیشتی جمعیت هلال احمر استان کرمان بهره مند شوند.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان نیز در این بازدید ضمن قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر افزود: این نهاد مردمی و بین المللی در همه عرصه های خدمت رسانی پیشتاز است.

“مهدلو” ضمن ابراز خرسندی از امکانات بهداشتی، درمانی و امدادی جمعیت هلال احمر در ارائه خدمت به مردم گفت: اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و جمعیت هلال احمر در راستای خدمت به همنوع اهداف مشترک دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76283
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.