مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان خبرداد


اجرای طرح ویژه وصول برای حمایت از تولید

به گزارش کرمان‌نو، مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان از اجرایی شدن طرح وصول برای حمایت از تولید تا پایان مهرماه سال‌جاری خبر داد .

بابک کلانتری با بیان اینکه مساعدت بانک کشاورزی این‌بار در قالب این طرح اجرایی می‌شود، افزود: در شروع سال زراعی جدید و راستای حمایت از تولید کنندگان بخش کشاورزی و تامین منابع مالی طرح‌های تولیدی و مساعدت با بدهکاران ، بانک کشاورزی طرح ویژه وصول برای حمایت از تولید را اجرا می‌کند .

کلانتری، در خصوص این طرح توضیح داد: در صورتیکه مشتری نسبت به پرداخت و تسویه نقدی کامل بدهی خود (تسهیلات کشاورزی و یا غیر کشاورزی) که از محل منابع داخلی پرداخت شده است اقدام کند و دارای میانگین حساب باشد تا ۱۰۰ درصد اصل تسهیلات وصول شده و چنانچه فاقد میانگین حساب باشد تا ۸۰ درصد اصل تسهیلات وصول شده خود را می‌تواند با ارائه درخواست مطابق ضوابط اعتباری سال‌جاری تسهیلات جدید دریافت کند.

او تصریح کرد: در صورت تسویه بدهی توسط بدهکار ، بخشودگی جرایم دیرکرد طبق قوانین و مقررات انجام می‌شود.

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب ‌کرمان ، خاطر نشان کرد : تمامی بدهکاران بانک کشاورزی فقط تا پایان مهرماه سال‌جاری مهلت دارند تا با مراجعه به شعب این بانک مطابق مقررات و ضوابط اعلام شده از این فرصت استثنایی بهره‌مند شوند.

کلانتری با بیان اینکه این مساعدت مشمول تمام بدهکاران بانک کشاورزی می شود ، عنوان کرد: آن دسته از مشتریانی که میانگین حساب ندارند نیز با ارائه درخواست و مطابق با سایر ضوابط اعتباری سال جاری تا ۸۰ درصد اصل تسهیلات وصول شده خود می توانند تسهیلات جدید دریافت کنند.

به گزارش کرمان‌نو، مشتریان یانک کشاورزی در صورت پرداخت نقدی قسط آخر تسهیلات سرمایه‌ای خود به شرط داشتن معدل حساب، می توانند تقاضای دریافت تسهیلات جاری تا ۱۰۰ درصد اصل قسط واریزی را به شعبه مربوطه داشته باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96851
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.