با تصمیم وزیر کار یک کرمانی به هیات مدیره مس اضافه شد


احد علیخانی به هیات مدیره مس اضافه شد

با تصمیم وزیر کار احد علیخانی به نمایندگی از سرمایه‌گذاری صدر تامین وارد هیات مدیره شرکت ملی مس ایران شد. صدر تامین زیر مجموعه شستا و وزارت کار است. به این ترتیب با ورود این جوان کرمانی انتظار آن می‌رود که تصمیم‌های مدیریت عالی مس بیشتر منافع استان کرمان لحاظ شود.

به گزارش «کرمان نو»، احد علیخانی دارای دکتری معدن گرایش استخراج از دانشگاه شهید باهنر کرمان و سوابقی چون مدیریت شرکت‌های طلای کردستان، سرب و روی جنوب‌شرق، طلای سودان و معدنی صبانور را در پرونده خود دارد.
در ماههای گذشته برخی تصمیم‌های علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس با حواشی همراه بوده است. رستمی دکتری مدیریت بازرگانی است. او در ماههای گذشته که سکان هدایت مس ایران را در دست دارد همواره هدف انتقادات مختلفی قرار گرفته است. افکار عمومی در استان کرمان به واسطه اینکه عمده فعالیت مس در استان کرمان است، انتظار انتصاب مدیرانی بومی و خصوصا رفسنجانی در لایه‌های مدیریتی این شرکت بزرگ دارند.
آخرین حواشی پیش آمده برای مدیریت رستمی خروج پول‌های مس از بانک‌های استان بود که انتقاد برخی مسئولان کرمان را به همراه داشت. موضوعی که امام جمعه رفسنجان اخیرا از بازگشت پول‌ها به استان خبر داد. همچنین در روزهای گذشته «تسنیم اقتصادی» خبری مبنی بر تغییر رستمی را منتشر کرد. این رسانه از افرادی برای جایگزینی رستمی نام برده بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=99036
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.