استاندار کرمان: الگوسازی ویژگی‌های شهید سلیمانی نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت می‌کند

استاندار کرمان گفت: رسالت خبرنگاران برجسته کردن ویژگی‌های شهید سلیمانی است و الگوسازی ویژگی‌های این شهید نسلی در تراز انقلاب تربیت می‌کند.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، علی زینی‌وند صبح امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: برگزاری جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان رخداد بسیار مهمی است که از دست‌اندرکاران آن تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در حوزه مطالبه‌گری و مقابله با فساد بیان کرد: رسانه‌ها در جلوگیری از فساد نقش مهمی به عهده داشته و به رسالت خود در تقویت آرمان‌های نظام به‌خوبی عمل کردند.

استاندار کرمان با بیان اینکه فضای مجازی مانند یک تیغ دولبه است اما با صداقت می‌توان از آن بهره‌گیری کرد گفت: رسانه‌ها کمک بزرگی به دستگاه قضای برای پیشگیری از فساد داشته‌اند.

زینی‌وند با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت افزود: این شهید والامقام در تمام زمینه‌ها از جمله رسانه، الگوی بزرگی برای همه است.

وی با بیان اینکه سیره و رفتار شهید سلیمانی درباره هر موضوعی باید سرلوحه کارها قرار بگیرد ادامه داد: زندگی، سیره و مکتب سردار سلیمانی فقط به فرماندهی، شجاعت و سربازی معطوف نمی‌شود.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه رسالت بزرگ خبرنگاران برجسته کردن ویژگی‌های شهید سلیمانی است گفت: الگوسازی ویژگی‌های شهید سلیمانی می‌تواند نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80595
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.