استاندار کرمان خواستار تقویت پایگاه‌های امداد جاده‌ای شد

استاندار کرمان گفت: این استان به تناسب وسعت و حادثه‌خیز بودن نیازمند تقویت در حوزه‌های نیروی انسانی، لجستیکی و پایگاه امداد جاده‌ای است. 

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، علی زینی‌وند در نشست هیات امنای هلال‌احمر استان کرمان در بم با حضور دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور افزود: جمعیت هلال‌احمر در این استان، امسال حوادث سنگینی چون سیل بافت و گلباف را امدادرسانی کرد.

وی با اشاره به وجود مرکزیت لجستیکی و پشتیبانی هلال احمر کرمان در جنوب شرق کشور اظهار داشت: بر همین اساس این جمعیت در کرمان باید قدرتمند کار کند تا تمام این حوزه را به صورت مناسب پوشش دهد.

استاندار کرمان ادامه داد: کرمان به تناسب وسعت و حادثه‌خیز بودن نیازمند تقویت در حوزه‌های نیروی انسانی، لجستیکی و پایگاه امداد جاده‌ای است و به تناسب تقویت این استان، جغرافیای گسترده‌ای از منطقه جنوب شرق کشور را پوشش خواهد داد.

زینی‌وند، همچنین از توجه به زیرساخت‌های حوزه بحران در استان کرمان و تخصیص کمک‌ اعتبارات به این بخش خبر داد.

استاندار کرمان به موقوفات هلال احمر نیز اشاره کرد و گفت: با سالم‌سازی، کیفی سازی و ارتقای این موقوفات، اعتبارات به دست آمده در راستای نیات واقفین هزینه می شود.

وی هلال‌احمر را مجموعه‌ای مورد اعتماد مردمی دانست و افزود: مشارکت مردم، ارائه آموزش های مورد نیاز و هیات مدیره متعهد و خبره از ویژگی های هلال احمر است.

زینی‌وند، لباس هلال احمر را لباس افتخار دانست و اظهار داشت: نیروهای داوطلب در بدترین شرایط کنار مردم حضور دارند و همچنین از جمعیت هلال احمر در همراهی با برنامه های ستاد مقابله با کرونا استان کرمان قدردانی کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82164
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.