استقبال از قهرمانان مسابقات جام شرکت‌های جهان در کرمان

مراسم استقبال از تیم مس سرچشمه که عنوان قهرمانی جام شرکت‌های جهان را کسب کرده بود، صبح امروز با حضور مسئولان استان در فرودگاه کرمان انجام شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مسلم عباس آبادی سرمربی تیم فوتبال ۵ نفره مس سرچشمه در حاشیه استقبال از اعضای این تیم در فرودگاه کرمان گفت: مسابقات فوتبال جام شرکت‌های جهان (fifco) با حضور ۱۶ تیم از سراسر جهان به میزبانی امارات متحده عربی برگزار شد.

او افزود: تیم فوتبال ۵ نفره مس سرچشمه به عنوان نماینده کارگران ایران در این مسابقات حضور یافت.

عباس آبادی تصریح کرد: در این رقابت‌ها تیم مس سرچشمه توانست با نتیجه ۶ بر صفر از سد بنگلادش بگذرند و به جمع چهار تیم برتر و مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کنند.

او بیان کرد: در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها این تیم توانست با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل ایرلند به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کند و در آخر با شکست ۳ بر صفر تیم عربستان بر سکوی قهرمانی این دروه از مسابقات ابستاد.

عباس آبادی سطح مسابقات را بالا عنوان کرد و گفت: در این مسابقات تیم‌های قدرتمندی حضور داشتند که خوشبختانه تیم مس سرچشمه با تلاش خود توانست حریفان مقتدر خود را شکست دهد و به عنوان قهرمانی رقابت‌ها دست یابد.

او به برنامه های پیش روی تیم اشاره کرد و افزود: بعد از اینکه تیم تجدید قوا کند، برای مسابقاتی که اسفندماه در استان هرمزگان به میزبانی بندر عباس برگزار خواهد شد آماده می شود.

تیم فوتبال ۵ نفره تیم مس سرچشمه صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه کرمان مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78826
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.