بخش «ام. اس» و خدمات در منزل دارالشفای امام رضا (ع) کرمان افتتاح شد

کلینیک بیماران “ام. اس” و فاز دوم بخش “خدمات در منزل” ویژه بیماران سرطانی و بیماران نیازمند به دستگاه اکسیژن‌ساز و BIPAP (دستگاه فشار مثبت دوطرفه تنفسی) و سایر وسایل کمک درمانی در دارالشفای امام رضا (ع) استان کرمان با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، بخش “خدمات در منزل” دارالشفای امام رضا (ع) کرمان، دستگاه اکسیژن ساز و سایر وسایل کمک درمانی بیماران را تامین می کند و ۱۵ میلیارد تومان ارزش ریالی دارد که امروز در این موسسه به بهره برداری رسید.

بخش “ام. اس” نیز توسط خیر “مختار عبدالرحمانی” و خانم “رشید فرخی” با اهدا بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک مالی در دارالشفای امام رضا (ع) راه اندازی شد.

مدیرعامل موسسه خیریه ثامن الحجج بیماران خاص استان کرمان در حاشیه بازدید رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از این موسسه خیریه و دارالشفای امام رضا (ع) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دارالشفای امام رضا در چند بخش مختلف فعالیت دارد گفت: بخش نخست مرکز جامع پیشگیری از بیماری ها است.

“علی شمسی نیا” اظهار داشت: امروز کلینیک بیماران “ام. اس” و فاز دوم بخش “خدمات در منزل” ویژه بیماران سرطانی و بیماران نیازمند به دستگاه اکسیژن‌ساز و BIPAP (دستگاه فشار مثبت دوطرفه تنفسی) و سایر وسایل کمک درمانی در دارالشفای امام رضا (ع) استان کرمان با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

شمسی نیا تصریح کرد: بیماران در صورت نیاز به وسایل کمک درمانی مانند دستگاه اکسیژن ساز می توانند این وسایل را از دارالشفای امام رضا (ع) دریافت کنند و یا در تماس با این موسسه خیریه، وسایل درمانی مورد نیاز را از طریق تیم سیار این بخش در منزل دریافت کنند.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و نیاز به وسایل کمک تنفسی گفت: راه اندازی خدمات در منزل می تواند کمک خوبی به بیماران درگیر کرونا و سایر بیماران دیگر بکند.

وی از استاندار کرمان، رئیس کل دادگستری و دادستان کرمان به دلیل همراهی و حمایت از موسسه خیریه بیماران خاص و دارالشفای امام رضا (ع) تقدیر کرد.

مدیرعامل موسسه خیریه ثامن الحجج بیماران خاص استان کرمان به پیگیری و حمایت های رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از موسسه خیریه ثامن الحجج و دارالشفای امام رضا کرمان اشاره کرد و گفت: دکتر پورابراهیمی از نخستین روزهای تاسیس این مجموعه از هیچ حمایت کمکی دریغ نکرده و نقش موثری در اعتلای این مجموعه داشته است چنانچه امروز نیز در بخش تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران، ایجاد اشتغال و تامین مسکن بیماران نیز قول مساعد داده است.

وی همچنین از رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز تقدیر کرد و گفت: شهباز حسن پور در زمینه ایجاد اشتغال برای بیماران تحت حمایت خیریه ثامن الحجج اقدامات موثری انجام داده است.

شمسی نیا دارالشفای امام رضا (ع) را مجموعه ای بسیار عظیم، گسترده و ماندگار عنوان کرد و افزود: ارزش زمین اولیه و تجهیزات دارالشفا بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان برآورد می شود و بزودی بخش های جدید از جمله ژنتیک نیز در این مکان راه اندازی و افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: انتظار می رود همانطور که تاکنون مردم موسسه خیریه بیماران خاص ثامن الحجج و دارالشفای امام رضا (ع) کرمان را یاری کرده اند بعد از این نیز با کمک های خیرخواهانه و نظرات و پیشنهادت خود این مجموعه خیریه را همراهی کنند.

مدیرعامل موسسه خیریه ثامن الحجج بیماران خاص استان کرمان تصریح کرد: این مجموعه ۱۰۰ درصد مردمی و متعلق به مردم کرمان است.

دارالشفای امام رضا (ع) زیر مجموعه موسسه خیریه درمانی ثامن الحجج (ع) بیماران خاص استان کرمان در خیابان جهاد چهارراه خیرین واقع است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75867
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.