فرمانده انتظامی استان خبر داد


برتری یگان تکاوری استان کرمان در بین ۲۴ رده کشوری

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کسب رتبه برتر از سوی مجموعه یگان تکاوری استان کرمان در بین ۲۴ رده کشوری گفت: این عنوان برجسته شایسته خادمان نظم و امنیت دیار سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سردار”عبدالرضا ناظری” ۱۲ آبان ماه در پایان نشست کمیسیون عملیات شهرستان بم در جمع کارکنان یگان ویژه و یگان های تکاوری اظهار کرد: برای اجرای این طرح چندین کمیسیون عملیات داشتیم که مشارکت خوب همرزمان در این اقدام ارزشمند باعث شد بیش از پیش از دعای خیر شهروندان برخوردار شویم.

وی افزود: در این رابطه باید گفت اهمیت این طرح برکسی پوشیده نیست چراکه همه ما به عنوان کارکنان ناجا در این لباس شاهد گله مندی مردم بودیم و این طرح یکی از ضروریات حوزه نظم و امنیت استان بلکه ناجا بود.

ناظری بیان کرد: با این حال برخی افراد و مسئولان پس زمینه خیلی از اقدامات و تلاش های ناجا را نمی بینند اما در پی اجرای طرح اخیر در جنوب و شرق شاهد پیام های قدردانی همگان به ویژه ائمه جمعه و جمعات و اعضای شورای تامین شهرستان ها بودیم که نشان داد تلاش ما به خوبی خود را در جامعه نشان داده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری همواره بر اقتدار پلیس همراه با عطوفت تاکید داشته اند، تصریح کرد: به همین سبب در اجرای این طرح از رضایتمندی مردم برخوردار شدیم؛ طرح اخیر همچون سدی مانع مخلان نظم و امنیت شد و بنا به تدابیر جانشین فرمانده ناجا، پلیس استان سیستان و بلوچستان هم به این موضوع ورود کرد و در نهایت به میزانی از موفقیت رسیدیم که ائمه جمعه و اعضای شورای تامین شهرستان ها ابراز رضایت کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بنا به ارزیابی اخیر ناجا یگان تکاوری استان کرمان در بین ۲۴ رده کشوری موفق به کسب عنوان برتر شد به نحوی که از مجموع بیش از ۳۷ تن کشفیات موادمخدر کل کشور ۲۶ تن مربوط به یگان های تکاوری کرمان است و این نشانگر همت همرزمان مجموعه انتظامی در این یگان هاست که از سیستان و بلوچستان هم پیش افتادند چراکه کشفیات مواد مخدر تاکنون نزدیک به ۱۱۰ تن بوده و سال گذشته هم در این زمینه شاهکار داشتیم.

ناظری بیان کرد: در این رابطه حضور و تلاش تیم های تکاوری در مناطق کویری استان مضاعف خواهد شد که البته در بسیاری از موضوعات حوزه نظم و امنیت باید سایر نهادها هم پای کار بیایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79323
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.