تمامی محور‌های مواصلاتی کرمان باز است

معاون راهداری اداره کل راهداری استان کرمان با اشاره به بارش باران و برف در سطح استان گفت: تمامی محور‌های مواصلاتی شمال کرمان باز است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، احسان عراقی‌زاده، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: تمامی راه‌های شمال استان کرمان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او درباره‌ی آخرین وضعیت راه‌های شمال استان کرمان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در محور کرمان – بافت (کفنوئیه)، گردنه اسکر، سنگ صیاد وخانه سرخ شاهد بارش برف سنگین بودیم، گفت:با عملیات نمک پاشی، شن ریزی و تیغ زنی با کمک عوامل راهداری راه‌های اصلی، روستایی و خاکی استان باز هستند.

عراقی زاده با اشاره به اینکه تا پایان هفته آینده شاهد بارش برف و باران در سطح استان هستیم، توصیه کرد:مسافران قبل از سفر لباس گرم و تغذیه کافی همراه داشته باشند و برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره تلفن گویایی ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

او تصریح کرد: با توجه به شدت بارش‌ها طی این مدت آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

عراقی زاده افزود: در حال حاضر ۴۵۰ نفر از پرسنل راهداری در ۹ هزارو۵۰۰ کیلومتر راه روستایی به صورت آماده باش کامل با ۴۳۰ دستگاه سنگین و نیمه سنگین عملیات برف روبی و تیع زنی جاده‌ها را انجام می‌دهند.

او با بیان اینکه ۴۲ راهداری در سطح استان به صورت ثابت و سیار برای خدمات آماده کرده ایم، اظهار داشت:همچنین ۲۵ مجتمع خدمات رفاهی برای اسکان مسافر در نظر گرفته شده است که پیش بینی می‌شود۶۰۰نفر از مسافرین در راه مانده در راهداری‌های در نظر گرفته شده و ۳۰۰ نفر مسافر برای اسکان در مجتمع‌های خدمات رفاهی ارائه خدمات می‌شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82428
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.