رئیس سازمان صمت جنوب کرمان:


توزیع روزانه سیمان، پاسخگوی نیاز کامل در جنوب کرمان است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: روزانه هزار تن سیمان به جنوب کرمان بارگیری و توزیع می‌شود که این میزان سیمان، پاسخگوی نیاز کامل جنوب کرمان است.

به گزارش کرمان نو، مسلم مروجی فرد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در طول هفته، هر روز هزار تن سیمان به جنوب کرمان بارگیری و توزیع می‌شود.

او افزود: در روز‌های پنج شنبه و جمعه نیز تولید کامل دو کارخانه سیمان در کرمان، جمعا به میزان ۳ هزار و ۶۰۰ تن برای توزیع در جنوب کرمان اختصاص یافته است.

مروجی فرد تصریح کرد: این میزان سیمان، پاسخگوی نیاز کامل جنوب کرمان است و در این موضوع جای نگرانی وجود ندارد.

او افزود: لازم است، عاملان توزیع سیمان در شهرستان‌ها با معاونت بازرگانی ستاد سازمان و ادارات صنعت، معدن و تجارت و در بخشداری‌ها نیز با ادارات شهرستان مربوطه و بخشداری‌ها هماهنگی لازم را داشته باشند.

مرجی فرد گفت: در مدت یک هفته اخیر که طرح تامین و توزیع سیمان در جنوب کرمان آغاز شده، گزارش‌هایی از تخلفات برخی توزیع کنندگان دریافت شده که با متخلفان برخورد شد.

او تصریح کرد: با تامین‌های اخیر، کمبود سیمان به هیچ وجه در منطقه وجود ندارد و با هر گونه تخلف احتمالی برخورد قاطع خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: از مردم خواهشمندیم برای حفظ حقوق خود و سایر مصرف کنندگان، هر گونه تخلف را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ یا سامانه اینترنتی به آدرس www.۱۲۴.ir و یا با مراجعه حضوری به حوزه بازرسی سازمان صمت جنوب کرمان اطلاع دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69598
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.