در راستای مبارزه با ویروس کرونا


تیم فوتبال مس نوین در انار قرنطینه شد

تیم فوتبال بزرگسالان مس نوین که در رقابت‌های دسته‌دوم لیگ فوتبال ایران با شهرداری فومن به گیلان رفته بود در برگشت به استان قرنطینه شد. مالک باشگاه شهرداری فومن در روزهای گذشته به دلیل ابتلا به کرونا بستری است.

مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان با تایید این خبر گفت: علیرغم نامهنگاری با فدراسیون برای لغو بازی موفق به دریافت موافقت فدراسیون نشدیم.
سعید قرایی افزود: مس نوین در شهر گیلان و در ورزشگاه بدون تماشاگر به مصاف شهرداری فومن رفت و با نتیجه ۴۲ این تیم را برد.
وی گفت: ۲۴ نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم مس نوین هماکنون توسط ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان انار متوقف و قرنطینه شدهاند.
بازرسی و قرنطینه از روزهای گذشته در مرزهای ورودی استان به دستور استاندار کرمان در حال انجام است. همچنین فدراسیون فوتبال شب گذشته ( پس از برگزاری این بازی) دستور لغو مسابقات فوتبال را اعلام کرد.
 تا پایان رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور تنها ۵ هفته دیگر باقی مانده است.
تیم فوتبال شهرداری فومن با قبول شکست سنگین خانگی برابر مس نوین کرمان تنها با کسب ۷ امتیاز در طول ۲۱ هفته برگزار شده لیگ دسته دوم و با قرارگیری در قعر جدول به رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور سقوط کرد.
سجاد دانش پژوه مالک باشگاه شهرداری فومن مشکوک به ویروس کرونا است. وی پس از ظهور علایم ویروس کرونا به بیمارستان مراجعه کرد و با مثبت اعلام شدن علائم این بیماری، در قرنطینه به سر می‌برد.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=43835
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.