سردار فدوی در جوار مزار سردار دلها:


حاج قاسم الگوی دانش‌آموزان و جوانان ایرانی است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: حاج قاسم الگویی وصف نشدنی برای دانش آموزان و جوانان ایرانی است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران کشور در روز ۱۳ آبان در کنار مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز در سر تاسر کشور اسلامی ما دلدادگان اسلامی مراسمی را برپا میدارند که تجلی عینی بیش از ۴۲ ساله دارد.

سردار فدوی گفت: وقتی که ملتی بزرگ به ارزش‌های خدایی و ملتی دلداده به شهادت و شهدا در پشت سر انسانی الهی، انقلابی را بر پا می‌کند که یکی از شعار‌های آن مقابله با مستکبرین بوده و مجموعه‌ای که سال‌های طولانی تلاش کرد انقلاب پیروز نشود و وقتی که پیروز شد از روز اول تلاش کردند دشمنی کنند و خداوند به کسانی که عزم و اراده‌ای را در مبارزه با شیطان و مستکبرین مقابله کنند وعده داده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: همه وعده خدا و تحقق آن‌ها شرط دارد و آن شرط‌ها را بندگان باید انجام دهند و اگر انجام ندهند تحقق نمی‌شود، از اول انقلاب اسلامی به نسبه آن شروطی را که خدا مقرر کرده عمل کرده اند و ما در روز ۱۳ آبان ۱۴۰۰ با افتخار حضور داریم.

او افزود: نزدیک ۶۰ سال از شروع نهضت اسلامی می‌گذرد و همیشه با ابتکار عمل این راه بزرگ را در پیش گرفته ایم، چون ضعف و سستی در کسانی که راه خدا را پیش گرفته اند وجود ندارد و هیچ وقت حالت انفعال نخواهند داشت، چرا که وقتی که در راه خدا گام بر داریم، در این راه جهش پیروزی است.

سردار فدوی در ادامه گفت: در خیلی از مواقع خیلی از بزرگان و شهدا بودند که با شهادتشان ابعادی بسیار وسیع‌تر از در قید حیات داشتند و نمونه آن حاج قاسم است؛ حاج قاسم الگویی وصف نشدنی برای جوانان در راه خدا هستند.

او افزود: در ابتدا حاج قاسم شناخته شده نبود، ولی وقتی که توانایی ایشان معلوم شد همه مردم او را شناختند.

سردار فدوی در خصوص توانایی رزمندگان در جنگ گفت: از لحظه‌ای که دلدادگان انقلاب اسلامی در دریا حضور پیدا کردند این روند مقابله با دشمن ادامه دارد و این نشان از توان نظامی ما است.

او تصریح کرد: در سال ۶۵ بعد از عملیات والفجر ۸ و کربلای ۵ آمریکایی‌ها مطمئن شدند که در این جنگی که تحمیل کردند شکست از آن آن‌ها است، در همان موقع هم به نیروی دریایی سپاه ماموریت داده شد که به دریا بروند و در تاریخ ۸ اسفند ۶۵ به دریا رفتیم و اولین عملیات حدود ۲۰ روز بعد انجام شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: در دریا کسی جز آمریکایی‌ها نبود و این نشان داد که دشمن اصلی ما خود آمریکایی‌ها هستند.

او افزود: آمریکایی‌ها بعدا از ایران به دادگاه لاهه شکایت کردند، اصلشان ۱۶۰ صفحه داشت و در آن همه اقدامانی که در خلیج فارس انجام دادند را نام بردند، روال شیطانی عمل کردن علی رغم تجربه خودشان تکرار احمقی است، این وعده خداست که هیچ گاه شیطان پیروز نمی‌شود.

سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران کشور در پایان گفت:خداوند فرموده است؛ من اراده کرده ام که حزب خدا همیشه پیروز است فقط باید حواسمان باشد که حتما در حزب خدا قرار گیریم و این را بدانیم که در وعده خدا تخلفی نیست، بیش از ۲۰۰ هزار نفر از بندگان خدا در راه خدا جان داده اند، ۲۰۰ هزار نفر در این راه شهید شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79367
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.