رئیس صمت: مشکل ۲ واحد معدنی بزرگ در جنوب استان کرمان برطرف شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت)جنوب کرمان از برطرف شدن مشکلات ۲ واحد معدنی بزرگ این منطقه در کمیسیون ماده ۲۴ در راستای تحقق شعار سال خبر داد.

به گزارش کرمان نو، مسلم مروجی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه اظهار داشت: این مشکلات رفع شده شامل  بررسی صدور مجوز اکتشاف و بهره برداری برای ۲ طرح معدنی در شهرستانهای جنوبی استان کرمان است.

وی طرح اول مطرح شده در کمیسیون ماده ۲۴ را مربوط به معدن کرومیت در شهرستان فاریاب دانست و گفت: مقرر شد تا بازدید مشترکی با حضور کارشناسان سازمان صمت و کارشناسان اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان انجام و تصمیم نهایی جهت فعال سازی معدن گرفته شود.

وی طرح دوم را نیز مربوط به یکی از اندیس های امیدبخش پهنه شرکت ملی مس در شهرستان جیرفت برشمرد و افزود: این مشکل جهت صدور پروانه اکتشاف مطرح و خوشبختانه با نظر مثبت اداره کل منابع طبیعی مقرر شد تا بازدید مشترکی از طرح صورت و سپس پروانه اکتشاف صادر شود.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان گفت: این سازمان نیز در قبال حفظ منابع طبیعی و محیط زیست مسئولیت داشته و تمام تلاشمان رونق اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه است.

وی به نام گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: با تمام تلاش در راستای تحقق شعار سال رهبری تلاش می کنیم.

سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مستقل از مرکز استان هفت شهرستان جنوبی استان کرمان را تحت پوشش دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69279
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.