رفسنجانی‌ها همچنان منتظر بمانند؛ زمان واکسیناسیون آنها اعلام می‌شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: به آگاهی مردم شهرستان رفسنجان می‌رساند که به هیچ وجه برای دریافت و تزریق واکسن کرونا به مراکز بهداشتی یا مصلی این شهر مراجعه نکنند و همچنان منتظر باشند تا از طریق مراکز بهداشتی به آنها خبر داده شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “زهره سامره” اظهار کرد: در حال حاضر تزریق واکسن فقط برای افراد بالای ۶۵ سال انجام می‌شود و سایر گروه‌های سنی در آینده نزدیک واکسینه خواهند شد.

وی افزود: سامانه واکسیناسیون کرونا در ایران به نشانی Salamat.gov.ir جهت ثبت نام افراد بالای ۶۰ سال برای دریافت واکسن کرونا راه‌اندازی شده است و فعلا مردم شهرستان رفسنجان چنانچه در این سامانه ثبت نام و پیامکی مبنی بر اعلام تاریخ تزریق، دریافت کرده‌اند به مصلی  مراجعه نداشته باشند و همچنان برای دریافت این واکسن، منتظر تماس از سوی مرکز بهداشت یا اطلاعیه‌ای از سوی این دانشگاه باشند.

وی تصریح کرد: از شهروندان خواهشمندیم بدون اطلاع به مراکز بهداشتی مراجعه حضوری نداشته و تا اطلاع ثانوی از مراجعه به مصلی جدا خودداری نمایند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: مردم نگران تزریق واکسن علیه کرونا نباشند و به مرور زمان با گروه‌های سنی مختلف تماس گرفته می شود تا به مصلی مراجعه و این واکسن را دریافت کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74012
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.