فرآیند ثبت‌نام کتب درسی اعلام شد | آخرین‌مهلت ثبت‌نام 23 خرداد

رئیس اداره تدارکات، پشتیبانی و خدمات آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: مدیران مدارس نسبت به ثبت سفارش گروهی و اولیای دانش آموزان نسبت به ثبت سفارش انفرادی کتب درسی دانش آموزان اقدام کنند.

جعفری اظهار کرد: ثبت سفارش گروهی و انفرادی کتب دوره‌های آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)، دوم تا ششم ابتدایی، هفتم ،هشتم و نهم (متوسطه اول)، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و پایه‌های یازدهم و  دوازدهم دوره دوم متوسطه، حرفه‌ای استثنایی از ۲۴ فروردین ماه جاری  آغاز شده و تا ۲۳ خرداد ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان و اولیای آنان نیز در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com به دو شیوه فردی و گروهی نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

جلیل جعفری با اشاره به پایان ثبت سفارش کتب درسی در 23 خرداد گفت: اطلاع رسانی در خصوص ثبت سفارش کتب درسی به تمامی دانش اموزان در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان ضروری است.

وی بر پیگیری ثبت و توزیع کتب درسی در قالب پروژه مهر سال تحصیلی 1400-1399 تاکید کرد و از ارزیابی عملکرد ادارات آموزش و پرورش در این خصوص خبر داد.

جعفری با اشاره به تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد: آمادگی داریم آموزش های لازم را در راستای توزیع و ثبت سفارش کتب درسی برای تمامی مدیران مدارس و همکاران اداری به صورت ویدیو کنفرانس برگزار کنیم.

رئیس اداره تدارکات، پشتیبانی و خدمات آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان بر اساس اطلاعات موجود در سامانه سناد است، گفت: مدارس باید آخرین اطلاعات شناسنامه دانش آموزان را در سامانه سناد به روز رسانی کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=47685
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.