مدیرکل جدید کمیته امداد استان کرمان منصوب شد

با حضور قائم مقام کمیته امداد کشور عسکری‌نژاد به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان کرمان منصوب و از خدمات صادقی مدیرکل سابق تجلیل شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، آیین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان کرمان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و مصطفی خاکسار قائم مقام کمیته امداد کشور برگزار و با تجلیل از زحمات یحیی صادقی مدیرکل سابق کمیته امداد استان کرمان ناصر عسکری‌نژاد به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) ره استان کرمان منصوب شد.

در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به وظایف کمیته امداد اظهار داشت: کمیته امداد کمک به قشر آسیب پذیر جامعه و رسیدگی و ساماندهی این قشر را به عهده دارد.

وی ماموریت دیگر کمیته امداد را توانمندسازی قشر آسیب‌پذیر جامعه برشمرد و گفت: کمیته امداد با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این گروه کمک می‌کند تا ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این قشر، از قوه به فعل تبدیل شده و انسانی با عزت و کرامت و موفق باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان جهادی کار کردن را از ویژگی‌های اخلاقی خوب و مهم مدیران دانست و افزود: اگر کشور در دست مدیران جهادی قرار بگیرد رشد کشور چند برابر می‌شود.
یحیی صادقی مدیرکل سابق کمیته امداد استان کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه کار در استان کرمان و خدمت به خانواده‌های اقشار نیازمند این استان با صحنه‌ها و خاطره‌های تلخ و شیرین بسیاری همراه بود، اظهار داشت: راه‌اندازی بیش از هزار نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس برای خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در استان کرمان و بهره‌مندی بعضی از این خانواده‌ها از درآمد ماهیانه ۴ میلیون تومان فروش برق برق به دولت از جمله اقدامات کمیته امداد امام (ره) در استان کرمان در شش سال گذشته است.

وی با اشاره به توانمندی همه جانبه خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد بیان کرد: سال گذشته سهم کمیته امداد از ۳۵ هزار شغل ایجاد شده در استان، ۱۵ هزار شغل بود که طبق اعلام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، بیش از ۹۲ درصد آن واقعی بوده است.

مدیرکل سابق کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه کمک خیران کرمانی به کمیته امداد در سال گذشته به ۶۵۰ میلیارد تومان رسید، گفت: فضای همدلی و تعامل ایجاد شده در دستگاه‌های مختلف استان کرمان از جمله ارتش و نیروی انتظامی جای تقدیر دارد و ۱۰۰ درصد کارمندان بسیاری از ادارات استان کرمان حامی ایتام هستند.

گفتنی است، در این آیین از خدمات یحیی صادقی مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان تحلیل و ناصر عسکری‌نژاد به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان معرفی شد.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91353
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.