نخستین کمپ ترک اعتیاد بانوان در رفسنجان افتتاح شد

با حضور استاندار کرمان، نخستین کمپ ترک اعتیاد بانوان در رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، مراسم افتتاح نخستین کمپ ترک اعتیاد بانوان در رفسنجان شامگاه شنبه با حضور استاندار کرمان، فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولین در سالن ذکریا رفسنجان برگزار شد.

استاندار کرمان در این مراسم افتتاح این مرکز را کار بسیار بزرگی در راستای نجات یک انسان دانست و گفت: افتتاح این مرکز نجات انسانی است که سال‌ها رها است و به بن‌بست رسیده و قدم برداشتن برای این افراد باقیات صالحات است.

محمدمهدی فداکار عنوان کرد: آسیب‌های اجتماعی یک مساله با یک علت نیست، عموما مجموعه‌ای از مسائل درگیر می‌شود و یک آسیب ایجاد می‌شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: برای درمان آسیب های اجتماعی همه زمینه‌ها را باید ببینیم اولا مقدمات را باید ببنیم ازجمله آموزش اگر جاهایی مور نیاز است مجموعه‌ها کمک کنند یا اگر مداخلات روانشناسی نیاز است، انجام شود که بخشی از این بار کاهش پیدا کند.

وی افزود: کمک کنیم برای بعد از این درمان که افرادی که ترک کردند به وضعیت سابق خود برنگردند.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: در رفسنجان خیران زیادی داریم که در تمام عرصه‌ها نقش پررنگی دارند، با استفاده از ظرفیت خیران رفسنجان به همراهی خیریه سلامت روان کمک شود در حوزه اشتغال و سایر مسائل این افراد حمایت شوند.

فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم گفت: خیّران رفسنجان و کارهای خیرخواهانه در رفسنجان همواره زبانزد در کشور بوده است.

حسین رضایی افزود: کارهایی که در رفسنجان انجام می‌شود همواره الگو بوده است. کار خیری که به سمت کاهش آسیب‌های اجتماعی پیش می‌رود امیدوارکننده است و جای تقدیر دارد.

وی بر مساعدت و همکاری در پیشبرد امور این کمپ برای کاهش آسیب های اجتماعی قول مساعد داد.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89856
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.