مدیرکل انتقال خون استان کرمان اعلام کرد


نیاز کرمان به گروه‌های خونی منفی/ ساعات کاری مراکز اهدای خون در تاسوعا و عاشورا

مدیرکل انتقال خون استان کرمان ساعات کاری مراکز اهدای خون استان در تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، دکتر ایرج شکوهی امروز ۱۵ مردادماه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام با اعلام ساعات کاری مراکز اهدای خون استان کرمان در تاسوعا و عاشورای حسینی از مردم جهت انجام امر خداپسندانه اهدای خون دعوت به عمل آورد.

وی افزود: مراکز اهدای خون سراسر استان مانند هر ساله در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی میزبان اهداکنندگان کرمانی هستند.

شکوهی بیان کرد: پایگاه مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن کرمان در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴،  تیم سیار اهدای خون واقع در زنگی آباد کرمان در روز عاشورای حسینی از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۵ و پایگاه های اهدای خون در شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان جیرفت و بم نیز در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴ آماده خدمت رسانی به اهدا کنندگان هستند.

وی ضمن دعوت از عزاداران حسینی برای اهدای خون و پیوستن به پویش ایثار حسینی، اهدای خون آگاهانه که از اول محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تمامی ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی در جهت پیشگیری از سرایت ویروس کرونا در کلیه پایگاه‌های اهدای خون استان رعایت می شود و هم استانی ها می توانند با در دست داشتن اصل کارت ملی جهت ادای نذر خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به پایگاه های استان مراجعه نمایند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی مختص به زمان خاصی نیست، بلکه یک نیاز همیشگی است. از این رو از مردم استان کرمان درخواست داریم بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند و با اهدای خون خود زمزمه حیات را دوباره در دل های بیماران به جریان اندازند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به تمامی گروه های خونی منفی به ویژه o منفی مورد نیاز است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95012
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.