پویش دلگرمی احسان با اهدای وسایل گرمایشی در کرمان کلید خورد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کرمان گفت: پویش دلگرمی احسان از امروز اول دی با اهدای ۴۰۰ وسیله گرمایشی اعم از بخاری های برقی و گازی و نیز آبگرمکن به مناطق سردسیر استان کلید خورد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، محمد علی روح اللهی روز چهارشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این پویش همزمان با سراسر کشور اجرایی شده افزود: بنیاد احسان پویش های زیادی در محرومیت زدایی و کمک به افراد محروم در کشور برگزار می کند که مشق احسان، همدلی و احسان، ما و زندگی، سفیر احسان، خانه های ورزش احسان و احسان مهدوی از جمله آنهاست.

وی با بیان اینکه پویش دلگرمی احسان، امسال برای اولین بار در کشور برگزار می شود اذعان کرد: این وسایل گرمایشی با مشارکت گروه های جهادی، سازمان های مردم نهاد(سمن) و فعالان اجتماعی تهیه شده است که از امروز در اختیار جامعه هدف ستاد اجرایی امام در مناطق سردسیر قرار می گیرد.

روح اللهی با بیان اینکه سعی شده گستردگی استان در اجرای این برنامه ها مدنظر قرارگیرد تاکید کرد: برخی مناطق شرقی و جنوبی استان چندان به وسایل گرمایشی نیاز ندارند اما در برخی از شهرستان ها به علت شدت سرما نیاز حیاتی به این وسایل وجود دارد.

به گزارش ایرنا، در قالب پویش دلگرمی احسان در کل کشور کار توزیع ۱۰ هزار وسیله گرمایشی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان اجرایی شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81990
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.