به میزبانی تهران ۲۷ تا ۲۹ آبان‌ماه برگذار می‌شود


چهار کرمانی به اردوی تیم فوتبال زیر ۱۷ سال ایران دعوت شدند

سه دختر و یک پسر کرمانی به اردوی انتخابی تیم فوتبال زیر ۱۷ سال کشور دعوت شدند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از امور رسانه و روابط عمومی هیات فوتبال استان کرمان، دومین اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ آبان‌ماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

بر این اساس خانم‌های آنوشا وطن‌خواه، نسترن زمانی و نازنین دوست‌خواه، دختران کرمانی دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که باید روز جمعه ۲۷ آبان‌ماه در محل مهمانسرای شهید مجد واقع در ورودی غربی مجموعه ورزشی آزادی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

 

حضور فوتبالیست کرمانی در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال

فوتبالیست نوجوان کرمانی به عنوان یکی از نفرات دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال حضور دارد.

اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال پسران از روز جمعه ۲۰ آبان‌ماه با حضور ۳۰ نفر از ملی‌پوشان دعوت شده به اردو ی تیم ملی در مجموعه پارت کیان تهران و در زمین چمن مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است.

یعقوب براجعه فوتبالیست عضو تیم فوتبال مس کرمان در این اردو که به مدت ۱۰ روز و تا پایان آبان ماه امسال در جریان است، حضور دارد.

 

لیگ برتر فوتبال استان کرمان قرعه‌کشی شد

رییس کمیته مسابقات هیات فوتبال استان کرمان نیز از برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال استان از روز جمعه چهارم آذرماه خبر داد.

سلطانی با اشاره به برگزاری قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال کرمان در روز شنبه ۲۱ آبان‌ماه گفت: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال این استان در فصل جاری با حضور ۱۱ تیم قرعه‌کشی شد.

وی افزود: مسابقات این فصل به صورت رفت و برگشت و از روز جمعه چهارم آذرماه آغاز می‌شود و تیم‌های شرکت کننده در مسابقات باید مطابق برنامه‌ریزی انجام شده خود را آماده حضور در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال استان کرمان کنند.

سلطانی با اشاره به برگزاری ۱۱۰ مسابقات فوتبال در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال استان کرمان، بیان داشت: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده سه تیم انتهایی جدول در پایان مسابقات این فصل به لیگ مناطق سقوط خواهند کرد.

رییس کمیته برگزاری مسابقات هیات فوتبال استان کرمان در ادامه با اعلام خبر برگزاری لیگ فوتبال مناطق ، گفت: تیم‌های اول و دوم لیگ مناطق فصل آینده راهی بازی‌های لیگ برتر فوتبال استان می‌شوند و به این ترتیب لیگ مناطق استان کرمان در فصل آینده با شرکت ۱۰ تیم برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98435
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.