مدیرعامل خیریه ثامن الحجج(ع):


۵۰۰میلیون تومان زکات فطریه به بیماران خاص کرمان پرداخت شد

مدیرعامل موسسه خیریه بیماران خاص ثامن الحجج (ع) کرمان گفت: مردم خداجو و نوع دوست این شهرستان در عید فطر سال جاری ۵۰۰ میلیون تومان از زکات فطریه خود را به بیماران خاص و سخت درمان اختصاص دادند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، علی شمسی نیا افزود: زکات فطریه جمع آوری شده در شهرستان های استان کرمان برای بیماران خاص و سخت درمان هنوز به صورت سر جمع اعلام نشده است و رقم اعلام شده فقط مربوط به شهرستان کرمان است.

وی مقدار زکات فطریه جمع آوری شده برای موسسه خیریه ثامن الحجج در شهرستان کرمان را طی سال جاری بیش از ۳۰۰ میلیون تومان شامل کمک های نقدی و غیره و بیش از ۲۰۰ میلیون تومان برای دارالشفای امام رضا (ع) از طریق صندوق های جمع آوری فطریه و حساب های بانکی اعلام کرد.

مدیرعامل موسسه خیریه بیماران خاص استان کرمان ثامن الحجج (ع) گفت : همچنین فرزندانم از این ماه درصدی از درآمدشان را به این مجموعه اختصاص خواهند داد که این مبلغ با توافق انجام شده ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان است که به منظور تکمیل ساختمان و طرح های در دست اجرای مجموعه دارالشفای امام رضا (ع) هزینه خواهد شد.

به گفته شمسی نیا یکی از خیرین استان کرمان یک باب منزل مسکونی را در محدوده ترمینال قدیم شهر کرمان به منظور احداث خوابگاه برای همراهان بیماران با ارزش ریالی بیش از سه میلیارد تومان در اختیار موسسه خیریه بیماران خاص قرار داده اند.

شمسی نیا گفت: آقای مهدوی دیگر خیر کرمانی نیز به نیابت از خانواده اش قطعه زمینی به ارزش ریالی بیش از ۲ و نیم میلیارد تومان را در خیابان شهید باهنر کرمان در اختیار این مجموعه قرار داده است.

وی تصریح کرد: خانواده میمندی نژاد نیز که پیش از این بخش فیزیوتراپی موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) را راه اندازی کرده بودند اکنون منزلی با ارزش ریالی چهار میلیارد تومان به این موسسه خیریه بخشیده اند.

مدیرعامل موسسه خیریه بیماران خاص استان کرمان ثامن الحجج (ع) گفت : در جریان بازدید استاندار کرمان از این موسسه، تفاهم نامه ای در زمینه تسهیلگری در درمان بیماران خاص با جمعیت هلال احمر این استان منعقد شد.

وی گفت: همچنین بعد از بازدید استاندار کرمان از موسسهخیریه ثامن الحجج (ع) تعداد زیادی از ادارات و نهادهای دولتی به منظور همکاری با این موسسه اعلام آمادگی کردند.

شمسی نیا خود را امانتدار مردم معرفی کرد و تصریح کرد: مردم در بخش های مختلف به منظور کمک به موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) اظهار علاقه کرده اند و امیدواریم بتوانیم از امانت آنها آنطور که باید به نفع بیماران بهره برداری کنیم.

وی به دیدار با فاطمه هاشمی رفسنجانی رئیس بنیاد امور بیماری های خاص اشاره کرد و از قول مساعد وی به منظور بازسازی بخش های همودیالیز و تالاسمی موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) خبر داد و گفت: در زمینه تامین تجهیزات دارالشفای امام رضا (ع) با ارز دولتی نیز دانشگاه علوم پزشکی قول مساعد داده است.

وی ادامه داد: در همین استاندار کرمان به منظور تامین تجهیزات مرکز جامع پیشگیری از بیماری های دارالشفای امام رضا (ع) از طریق هماهنگی با کارخانه های فولاد این استان قول مساعد داده شده است.

مدیرعامل موسسه خیریه بیماران خاص استان کرمان ثامن الحجج (ع) ضمن تقدیر از مدیران همراه با این موسسه از مردم به دلیل همراهی و مشارکت در اقدامات نوع دوستانه موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) تقدیر و ابراز امیدواری کرد، با کمک مسئولان تسهیل گری لازم برای خدمات دهی به بیماران خاص انجام شود تا کرمان در این بخش الگوی سایر استان ها شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70619
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.