سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان :


طرح های تولیدی دانشجویان در انتظار تولید انبوه

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی استان گفت: باید طرح‌های دانشجویان که به مرحله تولید رسیده را به سمت تولید انبوه و بازاریابی سوق دهیم که در این راستا نقش دانشگاه جامع علمی کاربردی می تواند موثر باشد.

محمدعلی دهقان  گفت: در این نمایشگاه کارهای جالبی در حوزه‌های صنعتی، هنری، خدماتی و … از سوی مراکز علمی کاربردی سراسر استان کرمان به نمایش گذاشته شده بود که نکته جالب و قابل توجه آن در این است که این اقدامات از سوی دانشجویان این مراکز بوده که نشان از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود و نیروی انسانی توانمند در استان کرمان است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان اعلام کرد: بسیاری از طرح‌ها و محصولاتی که در این نمایشگاه ارایه شده قابلیت آن را دارند که به دستگاه‌ های مربوطه انتقال داده شوند که قول مساعد می‌دهیم از سوی استانداری کرمان حمایت های لازم را در این راستا انجام دهیم.

دهقان از مورد حمایت قرار دادن مراکز نوآوری مراکز علمی کاربردی استان کرمان خبر داد و بیان کرد: در راستای تقویت این کار، به دنبال اتصال مراکز نوآوری با صنایع و معین‌های اقتصادی استان کرمان خواهیم بود تا ایده‌های مطرح شده در مراکز نوآوری را به تولید انبوه برسانیم، ضمن آنکه صنایع و دستگاه‌های استان می توانند نیازها و مشکلات خودشان را به این مراکز ارائه دهند تا آنها راه‌ حل علمی و کاربردی برای رفع نواقص و مشکلات ارایه دهند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان نیز در حاشیه بازدید سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان از پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان گفت: برای برگزاری نمایشگاه‌ ها باید به دو مقوله کمی و کیفی توجه شود که در این نمایشگاه تا حدود زیادی این دو موضوع توجه ویژه ای شده است.

شمسی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان افزود : به دنبال آن هستیم که جایگاه کارآفرینان را ارتقاء دهیم و در این راستا و با توجه به ماموریت دانشگاه علمی کاربردی، برنامه ریزی های خوبی در سال جاری در دستور کار داریم زیرا معتقدیم این کارآفرینان هستند که می‌توانند مشکل اشتغال کشور را رفع کنند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37707
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.