مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان:


آورده گردشگری سلامت ۷ تا ۱۰ برابر گردشگری زیارتی است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: درآمد گردشگری سلامت ۷ تا ۱۰ هزار دلار است این در حالی است که آورده گردشگری زیارتی حدود ۱۰۰۰ دلار است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “فریدون فعالی” امروز ششم مهرماه در دومین روز از هفته گردشگری، شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی نقش لوتوس پارسیان که در سال گذشته مجوز تاسیس شعبه کرمان آن را اخذ کرده، افتتاح کرد.

وی در این مراسم گفت: استان کرمان نیازمند است که شرکت های قوی و معتبر در حوزه خدمات گردشگری را برای سرمایه گذاری جذب کند.

فعالی از وجود ۱۳۷ دفتر خدمات گردشگری در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: قبل از شیوع کرونا تصمیم داشتیم که ۱۵ دفتر خدماتی که در استان فعال نیستند را لغو لوح کنیم و ۱۵ دفتر خدماتی قوی دیگر جایگزین آنها کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان ادامه داد: متاسفانه اپیدمی کرونا تاثیر منفی بر حوزه گردشگری گذاشت و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رونق این صنعت باشیم.

وی گردشگری سلامت را یک پتاسیل بسیار خوب دانست و بیان کرد: با توجه به ظرفیت ها و موقعیت جغرافیایی استان، کرمان می تواند با برنامه ریزی در این حوزه قوی ورود پیدا کند.

فعالی افزود: درآمد گردشگری سلامت ۷ تا ۱۰ هزار دلار است این در حالی است که آورده گردشگری زیارتی حدود ۱۰۰۰ دلار است.

وی تاکید کرد: دفاتر خدماتی استان کرمان نباید فقط فرستنده مسافر باشند و این دفاتر باید شرایط حضور گردشگران به استان کرمان را فراهم کنند.

گفتنی است، شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری نقش لوتوس پارسیان با هدف ارائه خدمات متمایز در زمینه گردشگری پا به عرصه این صنعت بزرگ گذاشته و این شرکت به ارائه خدمات مسافرتی VIP، ارائه خدمات گردشگری سلامت و  IPD، سرمایه گذاری در زمینه مرمت و احیا بناهای تاریخی با هدف ایجاد هتل های سنتی را انجام می دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77471
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.