توضیح بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) در خصوص عمل جراحی بد یک نوجوان

روابط عمومی بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) در خصوص انتشار خبری مبنی بر عمل جراحی نامناسب که شب گذشته منتشر شد، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، به دنبال انتشار متنی در فضای مجازی رفسنجان که در آن از مردم و خیّرین برای نجات جان یک بیمار دعوت شده بود، روابط عمومی بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) در پیامی ضمن توضیحی کوتاه درباره حادثه رخ داده برای این بیمار نوجوان ، یادآوری کرده است: این نوجوان ۱۶ ساله ۶۰ روز پیش که دچار سانحه تصادف شده بود که بعد از حادثه  ساعت ۱۲ به این مرکز مراجعه کرده و پس از ویزیت توسط پزشک متخصص طب اورژانس، اقدامات اولیه رادیولوژی انجام، پای وی آتل  بندی و آزمایشات لازم گرفته و خون رزرو  شد؛ اما قبل از ویزیت متخصص ارتوپدی، این بیمار ساعت ۱۲:۴۰ با رضایت شخصی از این مرکز مرخص شده و برای درمان تکمیلی به یکی از بیمارستان های مرکز استان مراجعه کرده که در حال حاضر درمان وی ناموفق بوده و برای درمان تکمیلی به یکی از بیمارستان های خصوصی استان های مجاور مراجعه کرده است.

در این پیام تاکید شده است که تمام امکانات و پزشکان متخصص برای درمان این بیمار در این مرکز حضور داشته و دارند.

به گزارش ایسنا در متنی که در فضای مجازی منتشر آمده است: “این تصویر پای یک نوجوان اهل هرمزآباد است که متاسفانه بعد از یک تصادف و از آن بدتر، بعد از جراحی بد پزشک معالج، دچار عفونت شده و احتیاج به عمل جراحی مجدد دارد اما تا عفونت برطرف نشود عمل جراحی مجدد ممکن نیست.

“مسأله اصلی این است که هزینه های بستری و عمل، بیش از ۱۰۰میلیون تومان می شود و این خانواده تا الان هرچه داشتند هزینه کردند و در حال حاضر به شدت از لحاظ مالی در مضیقه قرار گرفته و احتیاج به کمک دارند، در غیر این صورت باید پا قطع گردد. حال از خیرین و نیکوکاران عزیز و  هر کس که به هر نحو می تواند کمکی بکند درخواست می شود به طور عاجل و به فوریت اقدام نماید تا این نوجوان بتواند به زندگی عادی خود برگردد. ”

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80345
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.