جنوب کرمان به اورژانس هوایی نیاز دارد

به گزارش ایرنا، یحیی کمالی پور شامگاه دوشنبه در نشست جمع بندی سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جنوب کرمان افزود: افتخار می کنیم که وزیر بهداشت تمامی گرفتاری های منطقه را می داند و آنها را لمس کرده لذا تقاضای برطرف کردن مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان جنوب کرمان را داریم.
وی با اشاره به اینکه بیمه سلامت این منطقه با خدمات دهی به هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر باید مستقل شود تصریح کرد: مردم شهر مردهک جیرفت نیز به درمانگاه شبانه روزی نیاز دارند و امیدواریم این مهم به زودی محقق شود.

وی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را برای خدمات رسانی مطلوب با کمبود نیرو مواجه دانست و ضمن اظهار امیدواری از دستور وزیر بهداشت برای جذب هر چه زودتر نیروهای مورد نیاز اضافه کرد: اهالی شهر دوساری این منطقه هم به اورژانس ۱۱۵ نیاز دارند.
کمالی پور اضافه کرد: بیمارستان های عنبرآباد و جیرفت برای تکمیل به حمایت ویژه مالی نیاز دارند و امیدواریم با عنایت وزیر بهداشت، این بیمارستانها به زودی تکمیل شوند.

در سفر وزیر بهداشت به جنوب کرمان عملیات اجرایی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان کهنوج آغاز و چهار طرح درمانی با اعتبار ۱۱۴ میلیارد ریال در منوجان افتتاح و کلنگ زنی شد.

همچنین ستادهای شبکه و مراکز بهداشت شهرستانهای رودبار جنوب و عنبرآباد به بهره برداری رسیدند.

وزیر بهداشت را در این سفر، استاندار کرمان، یحیی کمالی پور و احمد حمزه نمایندگان مردم جنوب کرمان در خانه ملت و همچنین رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و معاونان وزیر همراهی کردند.

جنوب کرمان با هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب و فاریاب، یک سوم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29722
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.