بالاخره کامیاب از جهاد دانشگاهی رفت


انتصاب سرپرست جهاد دانشگاهی بدون هماهنگی استاندار

رضا کامیاب مقدس که بیش از دو دهه در جهاد دانشگاهی حضور داشت بالاخره این نهاد را ترک کرد.
وی که مدیریتش همواره با حواشی همراه بود در اقدامی رو به جلو سعی کرد جایگزینش به گونه‌ای انتخاب شود تا روزهای پس از مدیریت خود را با آرامش پشت سر بگذارد.

بازمانده سرپرست جدید چه کسی است؟

انتصاب سرپرست شده از سوی دکتر طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور محمد بازمانده کن کاویجی است.

وی به عنوان سرباز وارد مجموعه جهاد دانشگاهی شده بود.

بازمانده کن کاویجی از سال گذشته مسئولیت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سیرجان را بر عهده داشته است.

وی در حالی توانسته نظر رئیس جهاد دانشگاهی کشور را برای نشستن بر صندلی ریاست جهاد دانشگاهی استان جلب کند که مدت کوتاهی از حضورش در جهاد دانشگاهی می‌گذرد.

گفته می‌شود انتصاب بازمانده در جهاد دانشگاهی کرمان بدون مشورت با استاندار کرمان بوده است و اعتراض وی را به همراه داشته است.

برخی معتقدند کامیاب در اقدامی رو به جلو سعی کرد جایگزینش به گونه‌ای انتخاب شود تا روزهای پس از مدیریت خود را با آرامش پشت سر بگذارد.

دکتر طیبی : مهم بود رئیس جهاد دانشگاهی کرمان معدنی باشد

دکتر طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور در گفتگو با «کرمان نو»  با دفاع از انتخاب خود گفت: برای ما مهم بود کسی انتخاب شود که به لحاظ تخصصی با توجه به پتانسیل استان به حوزه معدن اشراف داشته باشد. وی ادامه داد: از مجموعه جلسه‌هایی که با آقای بازمانده داشتیم به این نتیجه رسیدیم که وی می تواند در جهاد تحول ایجاد کند.

وی در مورد عدم رضایت استاندار کرمان از این انتصاب می‌گوید: دکتر فدایی می‌خواست فقط شخص افراطی نباشد که آقای بازمانده به هیچ وجه افراطی نیست. برای ما به لحاظ اعتقادی و ارزشی فرد مهم بود اصولگرا و اصلاح طلب بودن برای ما اهمیت ندارد. 

دکتر طیبی اضافه کرد: ما به کسی اجازه نمی دهیم در جهاد کار سیاسی کند و وظیفه خودمان را حمایت از دولت مستقر می‌دانیم.

حرکت طیبی به آغوش دولت بعد

به نظر می‌رسد دکتر طیبی که مدت‌هاست به فکر پیدا کردن جایگزین برای کامیاب بوده بیشتر از دولت مستقر به دنبال تامین درخواست نمایندگان اصولگرای کرمان بوده است. 

وی در حالی از توجه به پتانسل‌های استان در بخش معدن برای انتخاب سرپرست دم می‌زند که عدم همراهی سکان‌دار دولت در یکسال باقی‌مانده از عمر مدیریتی استاندار می‌تواند بازمانده را در مدیریت جهاد دانشگاهی دچار مشکل کند. جهاد دانشگاهی که به واسطه مدیریت کم فروغ کامیاب در سطح نیروی انسانی هم دچار از هم گسیختگی است.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=55805
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.