اجرای طرح یاوران تولید در جنوب کرمان

نخستین نشست کمیته هماهنگی عملیات اجرایی طرح یاوران تولید در محل سالن کنفرانس سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش « کرمان نو» دکتر سعید برخوری رییس سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان در این مراسم با اشاره به اهمیت اجرای این طرح اظهارداشت:طرح یاوران تولید در راستای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و به منظور بهره مندی از ظرفیت های محققان کشاورزی به سازمان های جهاد کشاورزی ابلاغ شده است.

وی افزود: این طرح با هدف بررسی چالش های عرصه تولید و تسریع و تسهیل در روند مسیر انتقال دانش به بهره برداران و مزارع با تشکیل تیم های پایش و نظارت متشکل از محققین و کارشناسان اجرایی در جنوب کرمان اجرا خواهد شد.

رییس سازمان کشاورزی جنوب کرمان بالا بودن شاخص های بخش کشاورزی در جنوب کرمان را مرهون تلاش همکاران سازمان جهادکشاورزی و مرکز تحقیقات کشاورزی جنوب کرمان عنوان کرد.

وی افزود: با اجرای این طرح، محققان می توانند با انتقال دانش و آخرین یافته های تحقیقاتی خود به بهره برداران در مسیر جهش تولید در بخش کشاورزی جنوب کرمان نقش موثری ایفا کنند.

در این نشست همچنین دکتر احمد آیین رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان ضمن اعلام آمادگی لازم مرکز تحقیقات در جهت  اجرای طرح یاوران تولید در جنوب کرمان گفت: با نظر و هماهنگی سازمان جهادکشاورزی چالش های بخش تولید، احصاء و کارگروه برای رفع آنها تلاش می کند.

وی افزود: در راستای اجرای طرح یاوران تولید در جنوب کرمان تعدادی از اعضای هیات علمی و محققان مرکز تحقیقات به عنوان محقق معین و به صورت تیمی و هدفمند در میادین اجرایی و تولیدی در کنار مروجین پهنه و تولیدکنندگان هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=50766
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.