مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان خبرداد؛


خسارت سنگین سیل با حفظ پایداری شبکه توزیع برق رفسنجان/اصلاح شبکه آسیب دیده رفسنجان در کوتاهترین زمان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان اعلام کرد که بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیلاب، خسارت سنگینی به زیرساخت‌های برق در محدوده تحت مدیریت این شرکت وارد کرده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، محمد سلیمانی یکشنبه هشتم مرداد در جمع خبرنگاران شهرستان رفسنجان گفت: اقدامات اجرایی شده توسط توزیع برق شمال استان کرمان در رابطه با شرایط هشدار رخدادهای جوی و ورود سامانه مونسونی، در سه بخش برنامه‌ریزی و اجرایی شد.
وی گفت: قبل از وقوع این پدیده، جلسات هماهنگی ستاد مدیریت بحران در سطح شرکت تشکیل و همه سناریوهای مرتبط با مخاطرات ناشی از بارندگی و سیلاب احتمالی بررسی و اقداماتی برنامه ریزی و مصوب شد.
سلیمانی ادامه داد: مقاوم سازی پایه‌های واقع در مسیل، ایمن سازی پست‌های توزیع زمینی، بازدید از شبکه، جمع آوری اشیای معلق و مخاطره آمیز در حریم شبکه، مرمت حفاری‌ها، بررسی سناریوهای مانور فیدرهای فشار متوسط و … با توجه به مخاطرات انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: در زمان وقوع بارندگی، اکیپ‌های امداد و عملیات در محل‌های تعیین شده در سطح رفسنجان و سایر شهرستان‌های تحت مدیریت این شرکت مستقر شدند.
وی گفت: بارش رگباری، بروز سیلاب، صاعقه در شهرستان‌های رفسنجان ، نوق،کشکوئیه ، انار، زرند، شهربابک ،چترود ، راور منجر به خساراتی شد.
وی گفت: تاکنون ۳۰۰ اصله پایه برق شکسته وتعدادی از پست های توزیع و شبکه آسیب جدی دیده است اما همکاران شرکت توزیع در کوتاه ترین زمان ممکن با اصلاح شبکه یا با مانور شبکه برق را در حالت پایدار نگه داشته اند و در روستاهای که مسیر دیترسی ندارند به محض بازسدن مسیر شبکه توزیع اصلاح خواهد شد.

سلیمانی گفت: با ورود سریع و به موقع نیروها، مشکلات در کوتاهترین زمان ممکن رفع و زمینه تامین برق مطمئن و پایدار فراهم شد به طوریکه اکنون هیچ مشکلی در تامین برق نداریم.
وی اضافه کرد: اکیپ های امداد و عملیات توزیع برق شمال استان هم اکنون در محل وقوع سیل در شهرستان رفسنجان به صورت شبانه روزی حضور دارند.

ec9c612b c785 4bda ae7f 8af5d0d36e36

8da28caf 8b4e 4448 9c2a ed5325b5d8fc

4cb3f67c 6b1b 4534 aa89 2100cd220727

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=94757
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.