دستگیری عامل ضرب و جرح مامور اورژانس ریگان

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان از دستگیر شدن عامل ضرب و جرح مأمور اورژانس ۱۱۵ این شهرستان با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

سرهنگ اسحاق دریجانی افزود: در پی ضرب و جرح مأمور اورژانس ریگان در ۱۶ تیرماه سال جاری، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد : مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند و طی هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان اذعان داشت: برخورد با مخلان نظم و امنیت بصورت ویژه و مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و در این رابطه همکاری و مشارکت مردم حائز اهمیت است.

دستگیری عامل تیراندازی در ریگان کمتر از سه ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان از دستگیری عامل تیراندازی و مجروح کردن ۲ نفر از شهروندان ریگان در کمتر از سه ساعت خبر داد.

سرهنگ دریجانی بیان کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی و مجروح شدن ۲ نفر از شهروندان دستگیری عامل تیراندازی بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، متهم را در حال فرار به مناطق کوهستانی شناسایی کردند.

دریجانی تصریح کرد: مأموران بلافاصله به مناطق کوهستانی حوالی پاسرخ عزیمت و عامل تیراندازی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری و تعداد ۳۵ فشنگ از متهم گفت: متهم به همراه پرونده، سلاح و مهمات کشف شده و خودروی توقیفی به مراجع ذیصلاح دلالت داده شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53826
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.