سیلاب طی سه سال اخیر ۷۰۰ میلیارد تومان به راه‌های جنوب کرمان خسارت وارد کرد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه سیلاب اخیر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به حوزه راه های جنوب کرمان وارد کرده است گفت: همچنین سیلاب از سال ۱۳۹۸ تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومانی خسارت به راههای این منطقه وارد کرده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، مجتبی محمودی افزود: سیلاب های سال ۹۸ و ۹۹ نیز خسارت هایی حدود  ۵۰۰ میلیارد تومان به راههای جنوب استان کرمان وارد کرده است و  تاکنون هیچ اعتباری برای جبران این خسارات به این اداره کل پرداخت نشده است.

سرپرست اداره کل راهداری جنوب کرمان به آخرین وضعیت سیلاب اخیر در این منطقه اشاره و تصریح کرد: تیم های راهداری با ۸۰ دستگاه خودرو سنگین در مناطق سیل زده مشغول ترمیم و بازگشایی راه ها هستند.

وی از تیغ زنی و بازگشایی بیش از ۱۹۰ راه روستایی در مناطق سیلزده جنوب کرمان خبر داد و افزود: بازگشایی این راهها پس از فروکش کردن سیلاب اخیر انجام شده است.

محمودی اظهار داشت: مجموعه اداره کل راهداری از امکانات برای رفع مشکلات تردد در مناطق سیلزده جنوب کرمان استفاده می کند.

وی گفت: با توجه به گستردگی منطقه جنوب کرمان و کمبود ماشین آلات راهداری، حمل و نقل این خودروها در مناطق سیلزده کار زمانبری است که با همت کارکنان راهداری سرعت عملیات بازگشایی و تیغ زنی راههای خسارت دیده از سیلاب، شتاب بیشتری به خود گرفته است.

وی تاکید کرد: با تمام امکانات در مناطق سیلزده جنوب کرمان حضور داریم تا هیچ راهی بسته نماند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83424
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.