محموله ۳۰ میلیارد ریالی داروی احتکاری در کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله ۳۰ میلیارد ریالی داروی احتکار شده در این استان خبر داد و گفت: این داروها در اجرای طرح ویژه ناجا و در راستای شناسایی و برخورد با باندهای توزیع دارو خارج از شبکه و نیز باندهای قاچاق دارو کشف و با دستور قضایی ضبط شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز سه شنبه در تشریح این خبر در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه ۳۲۵ قلم دارو شامل ۴۲۵ هزار عدد انواع دارو در یک منزل مسکونی فاقد استانداردهای لازم در کرمان کشف شد افزود: بخشی از این داروها در یخچال این منزل مسکونی که مواد غذایی در آن نگهداری می شد، کشف شده است.

وی با اشاره به این مطلب که این محموله داروی احتکاری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان کشف شده است، تاکید کرد: در رابطه با کشف این میزان داروی احتکاری، ۲ متهم نیز دستگیر و به همراه پرونده مربوطه تحویل مراجع قضایی شده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: در این رابطه یکسری مواد مخدر شبیه متادون نیز کشف شده که متادون نیست و کارشناسان مربوطه در حال بررسی ماهیت این داروها هستند.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای شناسایی عاملان فروش دارو خارج از شبکه و نیز عوامل احتکار دارو به ویژه داروهای بیماران کرونایی که مستقیما با جان بیماران ارتباط دارد، به کار گرفته و در این راستا بدون هیچ اغماضی و طبق مقررات مربوطه برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76722
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.