رئیس‌پلیس آگاهی کرمان خبر داد؛


کشف کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در کرمان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف کلاهبرداری و فروش مال غیر به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و دستگیری ۲ نفر متهم در این رابطه خبر داد.رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف کلاهبرداری و فروش مال غیر به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و دستگیری ۲ نفر متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله حسن پور اظهار داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی، مأموران این پلیس از کلاهبرداری و فروش مال غیر یک قطعه زمین، در شهر کرمان مطلع و بررسی موضوع را دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با حصول اطمینان از کلاهبرداری و ضمن کسب دستور قضائی، ۲ متهم در این رابطه شناسایی و پس از چند روز تعقیب و مراقبت شبانه روزی در مخفیگاه خود واقع در شهر کرمان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به سابقه دار بودن متهمان در امر جعل اسناد و فروش مال غیر، عنوان داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به کلاهبرداری و فروش مال غیر به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از طریق تنظیم سند ثبتی جعلی و فروش یک قطعه زمین به متراژ ۲۰۰ متر مربع واقع در شهر کرمان اعتراف کردند.

وی در پایان از شهروندان خواست که هنگام معامله املاک تا اطمینان کامل از مالکیت طرف مقابل از تنظیم هر گونه قرار داد و پرداخت وجه خودداری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81119
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.