اختلاسگران بیمارستان باهنر کرمان در انتظار صدور حکم

معاون توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اختلاس ۱۱ میلیارد تومانی که توسط عاملان معدودی در بیمارستان شهید باهنر شهر کرمان انجام شده بود، در سال گذشته کشف شد که با ارجاع پرونده به دستگاه قضائی منتظر صدور حکم هستیم.

به گزارش کرمان نو، مسعود مقدری امروز هفتم اردیبهشت ماه درباره اختلاس ۱۱ میلیاردی در یکی از بیمارستان های کرمان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی از نظارت دستگاه های بیرونی همواره استقبال کرده و به خصوص در این موضوع خاص از هرگونه همکاری دریغ نداشته که خود باعث پی بردن  و کشف حقایق شده است.

وی افزود: این اختلاس که توسط عاملان معدودی در بیمارستان شهید باهنر شهر کرمان انجام شده بود  در سال گذشته کشف شد که با ارجاع پرونده به دستگاه قضائی منتظر صدور حکم هستیم.

به گزارش کرمان نو، سازمان بازرسی کل کشور در خبری اعلام کرد: در راستای بررسی عملکرد مالی دانشگاه علوم پزشکی استان و یکی از بیمارستان‌ها ملاحظه شد مسئول امور مالی بیمارستان، از ابتدای سال ۱۳۹۸ با  مشارکت پیمانکاران دارویی، طبخ و توزیع و خدمات و تنظیف اقدام به ثبت ۱۱۰ میلیارد ریال سند صوری در سیستم حسابداری بیمارستان کرده و تا زمان کشف جرم مبلغ ۸۴ میلیارد ریال از وجوه بیمارستان به این پیمانکاران پرداخت شده است.

با پیگیری انجام شده تاکنون جمعاً ۵۸ میلیارد ریال از وجوه اختلاس شده توسط متهمان پرونده به بیمارستان برگشت داده شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69473
1 نظر
  1. امیر محمد می گوید

    پول معدن مس رفسنجان را غیرقانونی در بیمارستان های کرمان خرج میکنند و این هم اخرش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.