مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:


اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها تقویت دهک‌های آسیب‌پذیر است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از اقدام دولت برای اصلاح نظام پرداخت یارانه ها به عنوان حمایت از اقشار آسیب پذیر و حذف فساد و آقازادگی یاد کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، بهرام مسلمی مهنی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری با اهالی رسانه با تبیین اهداف اصلاح نظام پرداخت یارانه ها گفت: این اقدام شجاعانه دولت حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه است و از هر گونه رانت، فساد و اجحاف در حق مردم جلوگیری خواهد کرد.

وی اجرای عدالت را از دیگر اهداف این طرح اقتصادی برشمرد و افزود: متاسفانه با اجرای این طرح گروه های سازمان یافته ای تحت عنوان منافقین داخلی و خارجی، سلطنت طلبان و سودجویان در مقابل این حرکت قد علم کردند و در این برهه زمانی تنویر افکار عمومی باید به صورت جدی در دستور کار اصحاب رسانه قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تولید محتوا و اقناع سازی جامعه هدف را برای اجرای اصلاح نظام پرداخت یارانه ها خواستار شد و اظهار کرد: دست سودجویان و دلالانی که منابع ارزی را صرف دپوی کالاهای اساسی می کردند باید قطع شود زیرا برای اقشار کم برخوردار آسیب جدی هستند و از طرفی افرادی به صورت نادانسته به خواسته های پشت پرده رانت خوران نیز دامن می زنند.

وی اخلال در طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه ها را از اهداف از پیش طراحی شده سلطنت طلبان عنوان کرد و گفت: باید این مهم مدنظر باشد که مناطق محروم و کم برخوردار از این طرح بیشترین بهره را خواهند برد و اخلال در اجرای آن از اهداف سلطنت طلبان و معاندین است.

مسلمی حذف یارانه ها را نیز برگرفته از تولید محتوای سازمان یافته دانست و گفت: اصلاح طرح در دستور کار دولت است و نه حذف یارانه ها و تجربه نشان داده هر طرحی به نفع اکثریت مردم باشد همواره با حاشیه سازی به همراه است که انتظار است اهالی رسانه روشنگری کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان همگرایی و هم افزایی رسانه ها را برای حمایت از طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه ها مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: در راستای نگاه عدالت ورزانه دولت کمک به دهک های پایین جامعه مدنظر است و رسانه ها باید در موازات اهداف تعریف شده ورود نمایند.

وی تشکیل کمیته های اطلاع رسانی و تولید محتوا را نیز یادآور شد و گفت: شفاف سازی اهداف طرح دولت در حمایت از مردم با تولید محتوای کارشناسی باید به مردم اطلاع رسانی شود.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88432
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.