تالار مرکزی کرمان تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان گفت: پروژه تالار مرکزی شهر کرمان یکی از پنج طرح اولویت دار وزارت فرهنگ و ارشاد است که تا پایان فعالیت دولت دوازدهم به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، محمدرضا علیزاده افزود: مطالعات طرح تالار مرکزی کرمان از سال ۸۲ آغاز و عملیات اجرایی آن از سال ۸۸ شروع شده و تاکنون ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به طولانی شدن روند ساخت تالار مرکزی کرمان بیان کرد: به دلیل تغییر پیمانکار و تامین مالی طرح اتمام این پروژه چند مرتبه به تاخیر افتاده است که با پیگیری و حمایت های  استاندار پیشین و زینی وند استاندار فعلی کرمان طرح تالار مرکزی شهرکرمان تا اواخر خرداد ماه افتتاح می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان کرمان تاکید کرد: هم اکنون کار اتمام تالار مرکزی شهر کرمان در مراحل پایانی و نصب تجهیزات قرار دارد.

وی ادامه داد: تالار مرکزی شهر کرمان یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های فرهنگی کشور است که در سه طبقه احداث شده و دارای سه سالن همایش و نمایش است.

علیزاده اظهار داشت: گالری‌های مختلف، کتابخانه، رستوران و کافی شاپ و غیره از دیگر قسمت‌های این طرح بزرگ فرهنگی محسوب می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69601
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.