رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان:


رفسنجان میزبان جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان از اکران فیلم‌های بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در رفسنجان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، ایمان محمدآبادی صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: مفتخریم برای دومین سال پیاپی با مشارکت بخش خصوصی، شهرداری و شورای شهر و انجمن سینمای جوانان، میزبانی اکران فیلم‌های بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان را به عهده بگیریم.

وی با بیان اینکه رفسنجان جزو ۱۰ شهر مجاز کشور برای اکران حضوری آثار است، افزود: در این دوره از جشنواره، علاوه بر اکران حضوری در سینما گلستان امین، پلتفرم‌های فیلیمو، هاشور و تیوا نیز پخش آنلاین فیلم‌ها را خواهند داشت و علاقمندان می‌توانند از این ظرفیت جشنواره استفاده کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان با اشاره به اینکه نمایش فیلم‌ها برای کودکان و نوجوانان رفسنجانی رایگان است، اظهار کرد: با توجه به امکان بهره مندی از ۵۰ درصد ظرفیت سالن به دلیل ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، همراهان و والدین نمی‌توانند در سالن حضور داشته باشند.

محمدآبادی با اشاره به اینکه فیلم‌های جشنواره از ۱۶ الی ۲۱ مهرماه در سینما گلستان امین اکران می‌شوند، یادآور شد: جدول نمایش فیلم‌ها و نحوه اخذ بلیت به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77680
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.