پخش مستند «محمد» از شبکه العالم

مستند «محمد» با موضوع زندگی و فعالیت جهادی محمد اقبالی، جوان نخبه کشاورزی و دامپروری و کارآفرین در جنوب کرمان روی آنتن شبکه العالم می‌رود.

به گزارش «کرمان نو» به نقل از فارس، مستند «محمد» که  زندگی و فعالیت جهادی دکتر محمد اقبالی، جوان نخبه کشاورزی و دامپروری و کارآفرین در جنوب کرمان را روایت می کن، در شبکه العالم تولید شد.

بنا بر این گزارش، این مستند درباره زندگی و فعالیت دکتر محمد اقبالی، کارآفرین و فعال نخبه در حوزه کشاورزی و دامپروری است که کار خود را از زمین خشک و بی حاصل شروع کرده و با اقدام در جهش تولید منجر به آبادانی آن منطقه شده است. 

در این مستند بدان اشاره خواهد شد که وی پس از پایان دوره تحصیل و دارا بودن دو مدرک دکتری  کشاورزی و دامپزشکی با وجود موقعیت های بسیار مناسب، تن به شهرنشینی و پشت میز نشستن نداده و با توجه به پیشینه  فعالیت های جهادی که داشته است وارد عرصه کشاورزی در منطقه  جنوب کرمان شده و مشغول فعالیت کشاورزی، کارآفرینی و خدمت به مردم آن منطقه می شود.

وی در خصوص انگیزه خود از خدمت در آن مناطق به اعتقاد خود به رفع محرومیت منوط به انجام فعالیت های جهادی و ساکن شدن در مناطق محروم و اشتغال زایی اشاره می کند. 

همچنین به سخنان وی اشاره خواهد شد که دلایل ورود به کارهای عملی و جدی خود را علی رغم تالیف و ترجمه چندین عنوان کتاب و نیز دارا بودن اعتبار علمی، همین امر عنوان می کند. 

مستند «محمد» به تهیه کنندگی سعید محسن یوسفی، 25 خرداد ساعت 22 به وقت تهران به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=51118
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.