رییس دادگستری راور:


ابهامات در قیمت‌گذاری کالا‌های اساسی رفع شود

رییس دادگستری راور وجود ابهامات در قیمت گذاری کالا‌های اساسی ونداشتن آگاهی مردم از حقوق اولیه خود را مشکل اساسی بازار دانست.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مسلم کاربخش در جمع اصحاب رسانه راور گفت: یکی از نیاز‌های جامعه امروز آشنایی شهروندان با حقوق و تکالیف خود، خصوصا حقوق اولیه شان است ودر این راستا نقش رسانه‌ها بسیار موثر و مهم می‌باشد.

او در رابطه با تخلفاتی که در بازار صورت می‌گیرد می گوید: افزایش نظارت‌ها بر بازار مورد تاکید است و سیستم قضایی در راستای کنترل بازار از دستگاه‌های متولی امر حمایت و با متخلفان این حوزه برخورد قانونی خواهد کرد.

مجتبی استوار زاده، معاون دادستان راور نیز در این جلسه تلاش اصحاب رسانه در راستای ارتقای فرهنگ جامعه را شایسته قدردانی دانست.

او گفت: جایگاه و اهمیت رسانه بر کسی پوشیده نیست و تعامل بین دادگستری و رسانه‌ها می‌تواند کمک موثری برای مردم شهرستان در جهت آگاهی بخشی و کاهش معضلات باشد که انشالله رسانه‌ها در این راستا مصالح جامعه به خصوص شهرستان را در نظر داشته باشند.

به گفته او ، تلاش رسانه در جهت رفع مشکلات و معضلات اجتماعی و کاهش جرائم است و اگر بتواند در این زمینه گام موثری بردارد و تولید محتوا مناسب داشته باشد می‌تواند کمک موثری به شهرستان و جامعه هدف انجام دهند.

استوار زاده از افزایش قابل توجه جریمه‌های تعزیرات حکومتی خبر داد.

او گفت: با متخلفین بازار در چارچوب قانون برخورد می‌شود.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89289
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.