احداث 15 هتل 2 تا 5 ستاره در نقاط مختلف استان کرمان

به گزارش ایسنا منطقه کویر، “غلامرضافرخی” در مراسم افتتاح هتل و مجموعه رستوران های کاخ شهر کرمان با اشاره به سرمایه گذاری 600 میلیارد تومانی صورت گرفته برای ساخت 15 هتل در سطح استان گفت: استان کرمان با دارا بودن ظرفیت های گردشگری بی نظیر و تنوع آب و هوایی مختلف، واجد شرایط بهینه ای برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف توریسم است.

 غلامرضا فرخی افزود: باتوجه به کمبودهای استان در زمینه هتل و مجموعه های اقامتی برای مسافران و گردشگران، 15 هتل دو تا پنج ستاره در نقاط مختلف استان در حال احداث است که امیدواریم به توسعه رونق گردشگری کمک کند.

 براساس این گزارش محمد صادق بصیری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز در این مراسم گفت: در بحبوحه بحران های اقتصادی و رشد انواع آسیب های اجتماعی در جامعه، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال جای تقدیر بسیاری دارد.

 وی با اشاره به لزوم ایجاد اشتغال و تأمین امکانات در سطح جامعه تصریح کرد: تا وقتی کرمان شناخته نشود و زیربناها ساخته نشود؛ گردشگری رونق نخواهد کرد.

 سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان بخشی از مشکلات استان کرمان در حوزه گردشگری از مالک هتل کاخ درخواست کرد: کمبود سالن اجتماعات یکی از مشکلات استان کرمان است و ایجاد و ساخت یک سالن اجتماعات در جوار  هتل می تواند به تکمیل مجموعه کمک کند..

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29151
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.