افتتاح پنج پروژه در بخش مرکزی شهرستان رفسنجان در هفته دولت

به مناسبت هفته دولت با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان پنج پروژه در بخش مرکزی شهرستان رفسنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پنج پروژه در بخش مرکزی شهرستان رفسنجان با حضور مهدی حسینی نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولین شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد.

کلنگ جاده شهدای خنامان به دره در، به زمین زده شد که این جاده به مساحت ۱۹ کیلومتر و با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال است و طی دوسال به بهره برداری خواهد رسید؛ همچنین مسیر خنامان رفسنجان را سی کیلومتر نزدیک تر خواهد کرد.

همچنین افتتاح جاده کمربندی روستای عرب آباد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۳ کیلومتر و ۲۰۰ و افتتاح آسفالت معابر روستایی، روستاهای همت آباد علیا و علی آباد انقلاب رفسنجان با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال و مساحت ۲۶ هزار متر مربع از پروژه های بهره برداری شده امروز بودند.

در ادامه سالن آمفی تئاتر روباز روستای قائمیه مجد رفسنجان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و مساحت ۲۲۰۰ متر مربع نیز با حضور مسئولین به بهره برداری رسید.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در حاشیه افتتاح این پروژه ها با اشاره به اینکه افتتاح این پروژه ها خدمت بزرگی به مردم است که با پیگیری فرمانداری و بخشداری رفسنجان صورت گرفت اظهار کرد: طرح جاده شهدای خنامان_دره در از طرح های ماندگار و باعث برکت و رحمت در منطقه خنامان است.

حجت الاسلام حسین جلالی افزود: در قدیم این منطقه بسیاری از محصولات رفسنجان را تامین کرد اما امروزه در بن بست قرار گرفته است و این کار باعث می شود این منطقه از بن بست خارج شده و باعث شادی مردم شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75909
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.