مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان:


بسته تشویقی به کارگزاران و بیمه شدگان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از اعطای بسته تشویقی این بیمه از جمله ۱۶ درصد حق الزحمه استحقاقی به کارگزاران به عنوان حق الزحمه تشویقی در خردادماه امسال علاوه بر حق الزحمه پنج درصدی جذب و تمدید بیمه شدگان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، علی شیرکانی روز دوشنبه در آیین شانزدهمین سالگرد تأسیس این صندوق ضمن تبریک فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر و نیز سالگرد تأسیس صندوق از ارائه بسته تشویقی به کارگزاران و بیمه شدگان جدید خبر داد و افزود: به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس صندوق، در نحوه محاسبه و پرداخت حق الزحمه تشویقی کارگزاران علاوه بر حق الزحمه استحقاقی در جذب و تمدید بیمه‌شدگان در خرداد ماه، ۱۶ درصد حق الزحمه استحقاقی نیز به عنوان حق الزحمه تشویقی، برای کارگزاران محاسبه و پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اعطای کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اظهار داشت: همچنین به ۱۷۶ نفر از بیمه شدگانی که از سوم لغایت دهم خردادماه اقدام به ثبت نام و یا واریز حق بیمه کنند به قید قرعه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعطا می‌شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ادامه داد: طبق این دستور؛ از این تعداد ۱۶ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و ۱۶۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به بیمه شدگانی که برای اولین بار به خانواده بزرگ بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر می‌پیوندند، اعطا خواهد شد.

وی تصریح کرد: کارگزاران و علاقه مندان برای عضویت در این صندوق به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کارگزاری های مستقر در سراسر کشور مراجعه و همچنین می توانند اطلاعات مربوط به کارگزاری‌ها را در سایت صندوق به آدرس www.roostaa.ir دنبال کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71266
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.