دام‌های منطقه خاتون‌آباد تجمیع می‌شوند

فرماندار شهربابک روز شنبه ضمن برشمردن مزیت های این طرح در سال رونق تولید گفت : تاکنون دو جایگاه از 47 آغل و آبادی در شعاع 0 الی 15 کیلومتری کارخانه خاتون آباد تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
به گزارش ایرنا، علیرضا اسدی افزود: با توجه به پیگیری ها و حساسیت های استاندار کرمان نسبت به اجرای هر چه سریع تر طرح احداث جایگاه های مجتمع دام منطقه خاتون آباد در شهرستان شهربابک، دستگاههای مربوطه از جمله جهاد کشاورزی، امور عشایری و منابع طبیعی باید تکمیل هرچه سریعتر این پروژه را در اولویت های کاری خود قرار دهند.
وی تصریح کرد: 10 جایگاه دیگر در حال تکمیل پرونده و واگذاری زمین به پیمانکار جهت احداث است.
اسدی همچنین در خصوص 10 آغل و آبادی که در محدوده منظر فرهنگی روستای تاریخی میمند می باشند، اظهار داشت: با تشکیل نشست های مکرر با اداره کل میراث فرهنگی و مدیر پایگاه میراث فرهنگی میمند به دنبال گرفتن مجوز برای احداث جایگاههای 10 آغل و آبادی محدوده منظر فرهنگی روستای تاریخی میمند هستیم.
حسین ریاحی رئیس خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک نیز در ارتباط گفت با توجه به اینکه شرکت مس آمادگی حمایت و اجرای تکمیل کامل پروژه را دارد، لذا می طلبد دستگاههای اداری شهرستان شهربابک همکاری و هماهنگی لازم را برای تسهیل در روند اجرای این پروژه با مجتمع مس شهربابک داشته باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27068
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.