دهکده خرمای شرق کشور در بم

فرماندار بم بیان کرد: با ساخت این دهکده در مساحت 40 هکتار و چهل واحد پیشرفته با اعتبار 160 میلیاد تومان تسهیلات و همچنین 40 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی برای 4 هزار و 800 نفر اشتغال زایی می شود.

شسهوار پور با اشاره به اینکه از این طرح استقبال زیادی شده است گفت: تلاش بر این است ظرف یک سال آینده بهره برداری از آن آغاز شود .
معاون توسعه مناطق محروم ریاست جمهوری در این مراسم تصریح کرد: این دهکده به عنوان پایانه صادراتی خرمای کشور تبدیل خواهد شود و صنعت فراوری و بسته بندی به صورت متمرکز تکمیل و مشکلات قبلی خرما داران در زمینه های مختلف بر طرف می شود .
دکتر امید معتقد است این طرح در افزایش تولید و بالا بردن بهره وری و تولید خرما در شرق کشور موثر است و افزود: این دهکده 500 هزار کشاورز در شرق کشور استان کرمان و سیستان و بلوچستان را پوشش می دهد .وی اظهار کرد: در این طرح از اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و منابع ارزان قیمت به صورت متمرکز استفاده می شود .

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27855
2 نظرات
  1. […] برای همین هم با تسهیلات اشتغال روستایی برای این طرح موا…، ‌مکان اجرا را هم خارج از شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه گذاشتند تا خللی در دریافت تسهیلاتی که باید به روستاییان و واحدهای خرد داده شود،‌ایجاد نشود. […]

  2. […] را به نحو احسن و شایسته صادر و عرضه کرد که در ابتدا بحث دهکده خرما مطرح شد و ۴۰ نفر سرمایه‌گذار اعلام آمادگی […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.